2013. április 14., vasárnap

A legjobb első alkalom (18+,Harry)

B.Boginak
















Holnap lesz 1 éve,hogy Harry-vel vagyok együtt,de még semmi OLYAN nem történt köztünk.Már egyszer-kétszer szóba került,de Hazza azt mondta,hogy vár rám amennyit csak kell,nem sürget.Egyik este szóba hoztam,hogy az 1.évfordulónkon akarom elveszíteni az ártatlanságomat,de az fél éve volt...biztos elfelejtette.....De legnagyobb meglepetésemre nem.Mikor hazaértem Harry már az ajtóban várt.Kajánul mosolygott,majd megcsókolt.Vad csókcsata alakult belőle.Térdhajlatomba nyúlt és felvitt a szobánkba.Ott gyengéden letette az ágyra és a fejem mellett támasztotta kezeit,úgy smároltunk.Lassan elkezdtem levenni róla a felsőjét.Vette az adást és a boxere kivételével mindent levett magáról.Már láttam,hogy férfiassága elő akar törni onnan.Beleharaptam alsó ajkamba,ami láthatóan beindította.Egy szempillantás alatt minden ruhadarabomtól megszabadított.Hasamat kezdte simogatni,közben belső combomon hagyott apró puszikat.Egy Kérdő pillantásra lettem figyelmes.Erre csak bólintottam és rögtön nyalni kezdett.Aprókat sóhajtottam,majd azokból nyögések lettek,mikor a csiklómat kezdte szívni.Majd egyszerre 2 ujját mozgatta bennem.Kicsit furcsa volt,de tetszett.

-Harry!...én...-nyögtem

-Hajrá baby!-mosolygott.
A csiklómat kezdte dörzsölni,ami megadta a végső löketet. Harry lenyalta az ujjáról a nedvet és megszabadult az alsógatyától is.Nyúltam volna le,hogy kiverjem neki,de nem hagyta.

-A-a!Nincs kínzás!-mosolyodott el.
Fölémkerekedett és adott egy gyengéd,csókot ezzel jelezve,hogy 'Bocsi,ez fájni fog'.Mikor belém csúszott megharaptam Hazza ajkát.A fájdalom elviselhetetlen volt.Már könnyeztem,de Harry lecsókolta a könnyeim.

-Sajnálom!Majd elmúlik!Vigyázok rád Bogi!!!-nyugtatott meg

Kezemet nyaka köré fontam,arcomat nyakába temettem és lassan kezdett el mozogni.Egyre jobban kezdtem élvezni,amit csinál.Egyre nagyobb és hangosabb nyögések jöttek ki belőlünk.Éreztem,hogy nincs sok hátra.Végem.Majd megéreztem,Harry meleg örömnedvét szétfolyni bennem és hallottam,hogy egy mély férfias nyögést ad ki magából.Nyakamat kezdte csókolgatni.Minden egyes lökésnél érintette a g-pontomat.Ennyire volt szükségem.Rögtön elélveztem.Egy ideig még így pihegtünk,míg helyre nem állt a légzésünk,Harry mellém feküdt,magunkra húztuk a takarót és átölelt.

-Remélem nem fájt annyira!-mondta vigyorral az arcán.

-Viccelsz?!A legjobb első alkalom volt a világon!!!!! <3-áradoztam.
Szépen lassan elnyomott minket az álom...



Kérj te is *KE* sztorit vagy 18+-osat itt:
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com vagy itt: cinicica@citromail.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése