2013. április 27., szombat

With the absence kills me/A hiányod megöl engem (+18)

L.Emőkének





















A pasim Zayn már 3 hónapja nincs velem és erre a három hónapra teljesen megszűnt a szexuális életünk.Nagyon hiányzott már és a tudat,hogy még 1 hét szinte megölt engem.De a turné előbb véget ért,mint hittük.Mikor Zayn hazajött megcsókolt és se szó se beszéd a falnak nyomott.Szenvedélyesen smároltunk,s közben sorra szabadítottuk meg egymást a ruháinktól.A lábaimat Zayn dereka köré kulcsoltam és c sak fehérneműben voltunk.Számról áttért a nyakamra.

-Ez a 3 hónak kész kínszenvedés volt!Kívánlak!Most nagyon durva leszek!-morogta a nyakamba.
 
-Bassz meg,de keményen!!!-visítottam.
Tangám már lejesen átnedvesedett és Zayn felvitt az emeletre,ahol az ágyra dobott.Megszabadult boxerétől,s a fehérneműmtől.Makkjával megdörzsölte csiklómat,ami egy nyögést eredményezett.

-Mehet?-nézett mélyen a szemembe.

-Olyan durván csinált,mint még soha!-nyüszítettem.
Zayn pillanatok alatt belém csúszott.4 év alatt még mindig nem tudtam megszokni nem mindennapi méretét és a fájdalomtól felsikítottam.

-Annyira...sajnálom!-zihálta,miközben őrült tempóban döfködött.
A fájdalom lassacskán élvezet lett.Egyre nagyobbakat visítottam és nyögtem. Belemarkoltam Zayn bicepszébe,s azonnal elmentem.Ettől ő is követett.Még pár levezető tolást végzett és mellém feküdt.

-Annyira jó újra itthon lenni!-ölelt meg

-Én is örülök <3-csókoltam meg

-sajnálom,hogy ennyire kemény voltam!

-Semmi baj!Máskor is lehetnél ilyen kemény!.kacsintottam.
Felöltöztünk és elmentünk sétálni.





Remélem tetszett!


KÉRJ TE IS 18+-OS VAGY SIMA *KE* SZTORIT 
ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése