2013. augusztus 24., szombat

Bolondballagás... (18+)



- Ma van a bolondballagás. Remek – gondoltam magamba miközben mindenki azt ordibálja, hogy jönnek, jönnek. Valamiért utálom a bolondballagást. Mindenki összepuszil mindenkit és én ebből nem kérek. Kimentem az osztályból és megkerestem a legközelebb álló tanárt, oda mentem és beszélgetést kezdeményeztem, mivel tudtam, hogy akkor nem fognak ide jönni hozzám.
- Jó napot!
- Szia! Mit szeretnél? – kérdezte a tanárnő jellegzetes kedves hangjával.
- Csak annyit kérdezni mikor lesz a ballagás, vagyis, hogy hányra kell jönni. – közben szemem sarkából néztem a mellettünk elvonuló tömeget.
- 9-re kell beérni. – mondta és már el is ment. Szememmel Liam-et kerestem. Már tavaly óta tetszik nekem. Végre megtaláltam! Nem volt beöltözve, se kirúzsozva csak simán ment a tömeggel énekelve. Mi előtt még valaki letámadott volna bementem a suli legbiztonságosabb helyére. A lány WC-be. Benyitottam és vagy 5 sorstársammal találtam szemben magam. Nekidőltem az ajtónak és vártam, hogy elmúljon a zsivaj. Pár perc múlva már csak a csengőt lehetett hallani, ami azt jelentette mehetünk haza. Felkaptam a táskám, ami szintén a WC-ben volt és kirohantam. Még meg akartam várni a legjobb barátnőm, csakhogy amikor már egész biztos lett, hogy üres az épület leesett, hogy elment. Kiindultam, de még mielőtt kiértem volna egy erős kéz visszafogott. Mire észbe kaptam valaki le smárolt. Csak amikor elváltunk egymástó láttam, hogy ki az. A lélegzetem is elállt. Liam volt az.
- Nem láttalak a bolondballagáson. – mosolygott kedvesen.
- Nem szeretem ezt a puszillgatós izét. – vágytam egy elég hülye fejet.
- Hát, de én akkor is megadom a puszim. – mondta és megcsókolt, ismét.
- De hát ez egy csók volt.
- Tetszel nekem. – lefagytam. Mire észbe kaptam már a WC-ben ültünk egy deszkán, miközben smároltunk. Liam a felsőm szedte le, míg én a nadrágjával babráltam. Pár perc után mind a ketten meztelenek voltunk. Leguggoltam Liam férfiasságához és amennyi belefért a számba méretes játékszeréből annyit szoptam. Megfogta a tarkóm és az egészet belém tolta. Öklendeztem, de nem foglalkozott vele. Hamar elélvezett, majd ráültem. Nagyon fájt ezért lassan csináltam. Nem hagyta ennyiben, megfogta csípőm kicsit felemelt úgy döfködött. Nagyokat nyögtem miközben Liam belém élvezett. Én még nem voltam kész így kivette belőlem és a seggembe tolta bele megát. Felsikítottam és egyből gyors tempóra váltott. Melleim kezdte masszírozni.
- Liam…  - ahogy ezt kimondtam elélveztem és Liam is. Felkapkodtuk a ruháinkat.

- Remélem kiengeszteltelek. – mondtam huncutan. Bólintott, megfogta a keze és kimentünk a kapun. Még néhány barátnőm ott volt, akik persze sárgultak az irigységtől.

Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése