2013. augusztus 6., kedd

Egy próbát megér......(18+)

Sz.Grétának














A barátnőmék ma bulit rendeznek :) Hivatalos vagyok rá,de remélem,hogy nem hívták meg azt,akivel én a legkevésbé akarok találkozni -.-"Az ex-pasimmal semmiképp nem akarok összefutni.

*Visszaemlékezés*

Mindig részeg volt,folyton üvöltözött és rajtam élősködött.Már majdnem megkérte a kezemet is,mivel közel 4 évig együtt voltunk,de ő megütött,annyi pia volt benne.És ezek az ütések mindennaposak voltak.Így szakítottam vele és elköltöztem London-ba.Már rég megbocsájtottam neki,de legbelül még fájt,amit tett.Hiába akartam rá haragudni,nem ment...Élveztem az együtt töltött időnk első 2 évét....de az utóbbit már nem.Még mindig szeretem és nem tudom magamban lezárni ezt az egészet....de nem tudom.......Az érzéseim megmaradtak...

*Visszaemlékezés vége*

-Sam!Ugye Harry-t nem hívtad meg?-kérdeztem a bulin a barátnőmet.

-De meghívtam....

-MI????TE NORMÁLIS VAGY?-förmedtem rá.

-Nyugi már!Látjuk rajtad,hogy nem tudod lezárni magadban ezt az egész Harry témát.Ma beszélgetni fogtok.

-Ha rajta múlik lefektet és megüt!

-Dehogy fog!Nyugi.

Pár órán belül kezdetét vette a hatalmas Party.Mindenki ivott dögivel.Harry-vel nem futottam össze..szerencsére.De elgondolkodtam,hogy mi lenne ha megbeszélném vele.Vajon megütne?Vagy normális lenne?Már 1 éve,hogy végeztünk egymással.Azóta sem szereztem magamnak senkit sem.De ő talált volna?Vagy nem?Muszáj volt vele tisztáznom mindent.Mindenhol kerestem,de nem találtam.Majd az egyik kanapéra vetettem magamat.Csak egy fiú volt mellettem nem túl jó hangulatban.

-Szia!Hogyhogy így le vagy törve?-fordultam felé,mire kisírt zöld smaragdjait rám emelte.

-Szerinted?-kezdett el halkan zokogni.

-Harry?Mi a baj?

-Az,hogy szakítottunk...

-Gyere fel.Meg kell beszélnünk.-biccentettem az emelet felé.

Megindultunk felfelé,de előbb adtam egy zsepit Hazz-nak. Elértünk a barátnőm szobájához,ahol bent leültünk az ágyra.Kábé 5-6 percig vártam,hogy Harry megnyugodjon és ne zokogjon.

-Mit szeretnél megbeszélni?

-Azt,hogy még nem tudtam magamban lezárni kettőnket.Nap mint nap arra gondolok,hogy hogy lettél a kapcsolatunk végén olyan agresszív.....-kezdtem.

-Szeretlek Gréta!Értsd meg!-kezdett el zokogni újra.

-Elhiszem Hazza,én is,de nem hiszem,hogy újra működne.-sóhajtottam fájdalmasan.

-Ígérem megváltozom.Mióta elköltöztél alig ettem valamit és kialvatlan vagyok.Még az alkoholról is lemondtam.

-Ter komolyan alig ettél az elmúlt egy évben?????-kerekedett ki a szemem.

-Igen....Mert szeretlek és hiányzok érted?

-Tudom Harry,de félek.-könnyeztem.

-Tőlem?

-Igen...tőled.....

-Megígérem neked,hogy soha többé nem foglak bántani!Esküszöm!-mondta könnyes szemekkel.

-Egy próbát megér....-nyögtem ki nagy nehezen.

Harry szeme felcsillant és megölelt.Arcát a nyakamba fúrta és örömében kezdett el sírni.

-Végre visszakaptalak...-sóhajtott kellemesen.

Eltávolodtam tőle és megcsókoltam.Nem tudom,honnan volt hozzá bátorságom,de csodálatos volt ismét érezni mézédes ajkait.Nyelve bejutásért könyörgött,amit meg is adtam neki.Hosszú csókcsatát vívtunk,amit Ő nyert meg.Levegőhiány miatt elváltak ajkaink.

-Kívánlak!-súgta a fülembe. Testemen jóleső borzongás futott végig.Én is akartam őt.Válaszul csak az ajkára tapadtam.Ledöntött az ágyra és azonnal megszabadult a ruhámtól.Én sem tétlenkedtem.Pólója hamar a földön landolt,nadrágjával és boxerével együtt.

-Túl vagy öltözve..-suttogta a fülembe és  megcsókolt.

Végigcsókolta a vállamat,majd megállt egy pillanatra.

-Ez is én voltam,igaz?-mutatott a foltra.Hihetetlen,hogy egy év után is mennyire látszanak.....Óvatosan felültetett és  végigmért.

-Hogy lehettem ekkora marha?-sóhajtott kellemetlenül.

Minden foltra adott egy-egy puszit,majd kikapcsolta a melltartómat.Melleimet keze közé vette és intenzív masszázsba kezdett.Néha fogaival megcsípte a bimbómat,ami beindított.Erekciója ezalatt a háromszorosára nőtt.Lefelé kezdett el haladni,s mikor elért a bugyimhoz kínzó lassúsággal húzta le rólam.

-Ugye nem baj,ha egyből a lényegre térünk?-fészkelte be magát a lábaim közé.

Egy csókkal válaszoltam,majd eltávolodott.

-Ezt igennek veszem.-kacsintott.

Közelebb hajolt,s megcsókolt.A csókkal egy időben belém hatolt.Rég voltunk már ÚGY együtt,úgyhogy kicsit fájt,de hamar megszoktam.Gyorsan mozgott bennem,mire halkan nyögdécseltem.

-Harry...-lihegtem.

-Tudom....én is...-gyorsított,ha ez lehetséges volt.

Hirtelen hanyagabbak lettek a lökései és egy pillanat alatt megfordítottam a helyzetet.Átvettem az irányítást.Mellkasára támaszkodtam és meglovagoltam.

-Gréta.......kibaszott jó vagy....-döfött egyet,minek következtében elélveztem.

Pár pillanattal később ő is elment.Fáradtan borultam mellkasára,majd kiszedtem magamból és felöltöztünk.

-Szeretlek.-fogta meg a kezem és a hajamba puszilt.

-Én is téged.-bújtam hozzá és lementünk.

Páran megbámulták összekulcsolt ujjainkat,de minket nem zavart.Samantha is észrevette..

-aaaaa...akkor mi is van köztetek?-Sam.

-Járunk...megint-mosolyogtam.

-Igen-csókolt meg Harry.





Remélem tetszett!!!!


Kérjetek sztorikat nyugodtan:

 ' ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com '

' adri.cseri@gmail.com '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése