2013. augusztus 14., szerda

Egy új élmény (18+)

Rose King-nek























A két legjobb haverommal  filmezést terveztünk.Hát nem épp film lett belőle,mert az Aladin-t néztük meg.Mikor felrepültek a felhők közé,nem vettem észre,de a két srác ölében feküdtem és sóhajtoztam.

-" Egy új élmény,

     A látvány már elandalít,

     Kettesben szebb a táj,és nincs határ,

      Hisz' véled mindig száz új élmény vár!"-énekeltem.

  (http://www.youtube.com/watch?v=s1dFwh8Mmnc)

 -Csodás hangod van!-mosolyogtak rám,de én elpirultam.

-Dehogy is!

-Nem lenne kedved egy új élményhez?-húzogatta a szemöldökét Harry.

-És ha a 'kettesben' helyett a hármasban kifejezést használnánk.-csatlakozott Zayn és felültetett az ölébe.

-De srácok......Ezt nem kéne!

-Dehogyisnem.Nyugi.Lazulj el.-tapadt a nyakamra Zayn.

Ezzel megtalálta a gyenge pontomat.Nem volt más választásom...belementem.Harry hirtelen felkapott és felvitt a hálóba.Óvatosan végigdöntött az ágyon és csókolgatni kezdett,míg Zayn vetkőzött.Egy szál boxerben átvett Hazz-tól.Harry is megszabadult a ruháitól,és Zaynie közben kettétépte a pólóm.

-HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!

-Bocs,Baby!-vette kezei közé a melleimet és masszírozni kezdte,mivel otthon nem hordok melltartót.

Néha megcsókolt,mire én belenyögtem.Hazza lehúzta rólam a nadrágomat és az anyagon keresztül elkezdett dörzsölni.Tudtam,hogy csak kínozni akarnak.Hirtelen benyúlt a bugyimba és úgy ingerelte a csiklómat.

-Ahh.....-nyögtem egy hatalmasat,mikor 3 ujját belém csúsztatta,de Zayn befogta a számat egy csókkal.

Már majdnem elélveztem,mikor kihúzta belőlem az ujjait és szexisen lenyalta azokat.letépte rólam az utolsó zavaró textilt és tövig belém nyomta magát.

-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!-adtam hangot az éréseimnek.

-Sajnálom!-csókolt meg.Mikor már a fájdalom elmúlt gyorsan mozgott bennem.Zayn közben mellettem önkielégítést végzett.Ezt észrevettem és én vettem át.Kezemet húzogattam hosszú szerszámán ű,s nyögdécseltem Harry-vel.Minden tolása egyre közelebb vitt a csúcshoz.

-Harry....már nem bírom....-vonaglottam.

Megéreztem,ahogyan a nedve szétfolyik bennem,aminek egy hatalmas sikítás lett az eredménye.Ahogy elmentem abbahagytam Zayn kényeztetését.

Majd a két fiúhelyet cseréltek.Zayn lökött,Harry pedig mellettem nyögött.Pár pillanat múlva Zayn kihúzódott belőlem és Harry ölébe ültetett,aki nem a szokásos helyen hatolt be.

-Aú...-szisszentem fel.

-De szűk vagy!-sóhajtott.

-Te meg vastag.

Mikor már kezdett jobb lenni,Zayn is csatlakozott a már jól megszokott helyen.Felváltva mozogtak bennem,amitől majdnem szétszakadtam.Alig bírtam már levegőt venni.A fiúk száját öblös nyögések hagyták el az enyémekről nem is beszélve....Már visítottam.

-Fiúk.....mindjárt.....

-Várj meg minket...

Harry haja már az arcához tapadt,annyira izzadta,az enyém pedig tiszta kóc volt.Zayn-nek csak az izzadságcseppek látszottak a homlokán.A fogaimat összeszorítva próbáltam késleltetni az orgazmust,kevés sikerrel.

-Srácok....nem bírom már!!!!!-adtam tudtukra,hogy nem várom be őket.-Áhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....*visítva*

Nemsokára a két fiú is elélvezett és pár perc múlva levágódtunk a kanapéra.

-Na,tetszett ez az új élmény?-fürkészett Zayn.

-Igen,de ilyet,soha többet,vili?!

-Értettük!-emelte fel a kezét Hazza.

Csak akkor bettük észre,hogy vége az Aladinnak




Remélem tetszett!


Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt: holivia@freemail.hu

 

Amúgy csak közlöm:

Ha erre a címre írtok:

ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com 

Akkor azt csak HÉTKÖZNAP  tegyétek,mert hétvégén elfoglalt vagyok!

Köszi a megértést ;) :* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése