2013. augusztus 6., kedd

Életem legszebb napja...(18+)

Sz.Annának






















/Harry szemszöge/

A mai egy különleges nap!Életem szerelmével ma 2 éve,hogy együtt  vagyunk.Tudni illik rólam,hogy nem vagyok hűséges típus,de ha valakit szeretek azt nem engedem  el.Tudom sokszor voltak egy éjszakás kalandjaim,de ebben a két évben nem!Annával még NEM feküdtem le,mivel még szűz.A mai napon akarom,hogy ez megváltozzon,de különleges hangulatban!
Egész nap a szüleinél volt.Nem bántam,mert addig is lefoglalták őt.A bejáratot rózsaszirmokkal szórtam le,készítettem-nagy nehezen-kínai kaját,és egy tortát.Romantikus zenét varázsoltam,leoltottam a villanyt,meggyújtottam egy gyertyát az asztalon,majd kis mécseseket raktam a  lépcsőhöz.(Szerencse,hogy a lépcső nem az ajtóval szemben van,hanem a nappali mellett.)A hálóban az ágyat teleszórtam rózsaszirmokkal és illatgyertyákat raktam ki.Az éjjeliszekrényembe tettem egy kis csomagot,hisz' gyereket még nem terveztünk...És ha egyszer lesz is,akkor azt nem egy véletlen lesz!Mindegy....Elővettem Anna kedvenc összeállítását rajtam:
















(valami hasonló ;))













Megterítettem és elővettem egy szál vörös rózsát.(a kedvence.) Írtam egy  SMS-t a tesójának,hogy készen vagyok mindennel,és hogy küldje az én drágámat.
10 percre rá egy kocsi parkolt le előttünk.Anna bátyja, Jason vitte el,így ő is hozta haza.Lassan besétált az ebédlőbe és könnyes volt a szeme,annyira meghatódott.(Ezt akkor láttam mikor megfordultam.
Én:






















Ő:












( valami hasonló;) De értitek.)


-Harry..-ennyit tudott kinyögni.
-Tetszik?-nyújtottam át a rózsát.
-Még,hogy tetszik-e?Csodálatos-csókolt meg.
-Boldog 2. évfordulót szívem.
-Neked is Harry.-ölelt át.
-Készítettem vacsit.
Leültettem egy székbe én pedig vele szemben leültem.Megettük a vacsoránkat és átadtam egy doboz bonbon-t.
-Menj az emeletre.-biccentettem.
Megpillantotta a mécseseket a lépcső szélén,ami a hálóba vezetett.Láttam rajta,hogy tetszik neki,amit csináltam.Mikor a szobába ért letette a bonbont és mélyet szippantott a levegőből.
-Harry, ez gyönyörű.
-De közel sem annyira,mint te.*elpirult*-Felemeltem a fejét és megcsókoltam.Gyengéd voltam.Minden érzelmemet beleadtam abba a csókba.Óvatosan döntöttem az ágyra és a nyakát kezdtem csókolni.Annyira be voltam indulva....de most csak az volt a fontos,hogy neki örömet szerezzek.Lassan lehúztam róla a pólóját és elhajítottam.Ő is ugyanezt megtette az ingemmel.Háta alá nyúltam és kikapcsoltam a melltartóját.Kicsit furcsán érezhette magát,hogy látom a melleit,de megnyaltam az alsó ajkamat,majd küldtem felé egy nyugtató pillantást.Kezeimet melleire csúsztattam és masszírozni kezdtem.Néha szájjal is rásegítettem.Halk sóhajokat hallatott és egyre szaporábban vette a levegőt.Körbecsókoltam  a köldökét,majd a nadrágjához érve egy engedélyt kérő pillantást küldtem felé,mire bólintott.Kigomboltam a farmert és lassan lehúztam.Melléfeküdtem és anyagon keresztül kezdtem simogatni.Csak sóhajtozni tudott.Lehajoltam és a zavaró textildarabtól is megszabadítottam,majd a combját kezdtem neves puszikkal behinteni.Egyre beljebb haladta,mire szaporább lett a levegővétele.Mikor a csiklójához értem megnyaltam azt,mire felsóhajtott.Óvatosan és intenzíven akcióba kezdtem.Hangosan sóhajtozott a cselekedetemre.
-Ez most kicsit furcsa lesz,baby...-néztem fel.
Bólintott,majd nyelvem ismét munkához látott.Egyik ujjammal köröket írtam le bejáratánál,s lassan belé csúsztattam.Erre csak felnyögött.Nagyon óvatosan kezdtem el ujjazni,közben még mindig nyaltam.Száját egyre hangosabb nyögések hagyták el,én pedig felbátorodtam.Még egy ujjamat társítottam,aztán már a harmadik is beszállt a játékban.
-Harry....azt hiszem mindjárt...-zihálta,én meg abbahagytam.
-Nem az ujjamtól fogsz elmenni édesem!-nyaltam le ujjaimat.-Finom vagy!-kacsintottam,majd megcsókoltam.Felálltam,levettem a nadrágomat és a bokszerem,kivettem a fiókból a tasakot,felbontottam,szerszámomra tettem és felé hajoltam.Óvatosan befészkeltem magamat a lába közé és széttártam azokat.
-Biztos mehet?-kérdeztem.
Bólintott,majd lehunyta a szemét.
-Ez most egy ideig nagyon fájni fog,de nemsoká jobb lesz.Ha valami nagyon nem tetszik csak szólj és befejezem.-tájékoztattam.
-Rendben,de csináld kérlek!
Óvatosan és lassan belé csúsztam.Olyan jó volt érezni őt.... :3 De ahogy láttam neki nem volt túl kellemes.Még nem voltam benne teljesen és nem is szándékoztam.Elég ha csak félig...
-Nagyon fáj?Befejezzem?-aggodalmaskodtam.
-Nem kell..csak nagyon lassan csináld!-nyöszörgött és a takarót markolászta.
-Nyugodtan karmold a hátamat,ha élvezed.-hajoltam le egy csókért.
Mikor megszokta egy picit jelezte egy kis mocorgással,hogy mozoghatok.Elkezdtem mozogni,mire felnyögött és a nyakamba fúrta arcát.
-Mehet az egész?
-Igen...Harry...csináld....-karmolt meg.
Tövig belé nyomtam szerszámomat és rögtön mozogni kezdtem.Megkönnyebbült nyögés szaladt ki mindkettőnk száján.Gyorsan mozogtam...ahogy bírtam.Hangosan nyögtünk.A helyiség tőlünk zengett.Csodálatos volt az egész!Végre érezhettem...Egy ismerős érzés kerített hatalmába...
-Harry....én..mindjárt...-karmlt meg mégjobban.
-Gyerünk,hadd lássam mennyire élvezed...-nyögtem ki nagy nehezen.
Egy iszonyatosan mélyet toltam rajta,majd körmeit a hátamba mélyesztette és végigszántotta....ennek maradandó nyoma lesz... :/ Nekem ez volt a végső löket.Farkam rángatózni kezdett benne és a gumiba ürítettem magam.
Még két levezető lökést csináltam,aztán kihúzódtam belőle.Levettem a használt óvszert,csomót kötöttem a végére,majd az ágy melletti kis kukába dobtam.Még mindig zihálva feküdtem mellé.Ahogy láttam élvezte.
-Milyen volt?-kérdeztem.
-Csodálatos első alkalom volt szívem....
-Nem voltam túl durva?
-Nem.Ez volt életem legszebb napja.
-Nekem is.*csók*
Magunkra húztuk a takarót,majd elnyomott az álom...











Remélem tetszett.Ez volt az első olyan sztorim,amit valamelyik tag szemszögéből írtam :33

Kérjetek szorikat itt:

 ' ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com '

vagy itt:

' adri.cseri@gmail.com '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése