2013. augusztus 24., szombat

Étteremből (18+)

MOSTMÁR KÉSZ A SZOBA,ÚGY HOGY ITT IS LEHET KÉRNI SZTORIT:

ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com

P.Lénának 




































A városban nemrég nyílt egy új étterem,amit muszáj volt kipróbálnom. Tudni illik rólam hogy nem bírom a tömeget,ezért estefelé mentem. A pult mögött  két eszméletlenül helyes 20 év körüli srác állt. Egyiküknek felzselézett fekete haja és csoki barna szemei szúrtak szemet,hosszú szempillájával,míg a másik haja szőke volt,az alja pedig barnás árnyalatú...csodás kék szemét egyből észrevettem. Mikor magamhoz tértem leültem egy asztalhoz.A sötét hajú srác jött felvenni a rendelésemet.
-Mit hozhatok a szépségnek?-mosolygott édesen.
-Öhmm..-pirultam el.-Egy jegeskávét kérek......
-Még valamit?
-Sült krumplit csirke hússal-néztem az étlapot.
-Rendben. A kollégám nemsokára hozza.-lépett a pulthoz és leadta a rendelést.
Pár percig néma csendben ültem és a telefonomat bújtam,mikor a szőke fiú kihozta az ételt és a kávét.
-Parancsoljon hölgyem.-vigyorgott ellenállhatatlanul.
-Köszönöm.-én.
-Amúgy mi a neved?-kérdezte és leült velem szemben.
-Léna.
-Niall vagyok. Nincs kedved később átjönni hozzám filmezni? A haverom is ott lesz. Tudod,aki felvette a rendelésed.
-Rendben. 
Leírtam neki a telefon számomat és kacsintva elköszönt.Elfogyasztottam az ételemet és a kávémat,majd fizettem,s hazamentem. Elkezdtem készülődni. Egy egyszerű összeállítást választottam,ami egy neon sárga felsőből egy csőgatyából és egy Converse cipőből állt.Szépen kisminkelte magamat és leültem,várva a hívást. Nem kellett sokat várnom,mert körülbelül 5 perc múlva megcsörrent.
-Halló?-szóltam bele.
-Szia! Léna,ugye?-hallottam meg Niall hangját.
-Igen,én vagyok.-mosolyogtam.
-Megyek érted.Hol laksz?
-(címed)
-Oké.  Pár perc és ott is vagyok.-tette le.
Ahogy ígérte néhány pillanaton belül dudált. Megigazítottam a hajamat és kisétáltam.
-Szia!-ölelt át,amit viszonoztam.
-Szia! Mehetünk?-én.
-Igen.
*Később*
Mint később megtudtam,Niall Zayn-t hívta meg,aki a rendelésemet vett fel. Jobban megismertem őket és irtó cukik. A következő emlékem csak az volt,hogy Niall szobájában vagyunk és smárolok vele,miközben Zayn a nyakamat kényezteti apró puszikkal. NIall kikapcsolta a melltartómat és jó messze hajította. A melleimet nyalogatta és csókolta,Zayn pedig megcsókolt. Néha belenyögtem a csókunkba.
-Srácok.....Térjünk a lényegre.-ziháltam
-Ahogy szeretnéd.
Megszabadított a utolsó zavaró anyagtól,majd mindketten levették az alsójukat. Niall minden figyelmeztetés nélkül tövig belém nyomta magát,amit egy hatalmas nyögéssel jutalmaztam. Zan eközben ön kielégítést végzett mellettem. Ezért megfogtam a farkát és verni kezdtem,míg Niall iszonyatos tempóban tolt. Élveztem minden egyes percét. Nemsokára megéreztem a szöszi öröm nedvét szétáradni bennem,aztán Zayn rám élvezett. Meg sem várták,míg én is elmegyek. Niall kiszállt belőlem és nemsokára Zayn hatalmas méretét tudhattam magamban. Gyorsan mozgott,én meg Niall férfiasságán húzgáltam a kezemet. Pár perc múlva egyszerre értünk a csúcsra. 
-Srácok....fantasztikusak vagytok...-ziháltam.
-Te is.-válaszolták egyszerre.
-Holnap is filmezünk?
-Oké,de nálad!-kacsintott Zayn.






Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése