2013. augusztus 10., szombat

Fesztiválon...(18+)



Egy Ír fesztiválon veszek részt, mint felszolgáló.
-(neved)! A 12-es asztalhoz rendeltek 4dkg szivárvány cukrot!! - szólt az egyik munkatársam.
- Hát… Oké! - kicsit furcsálva mértem ki a 4dkg-t.
- Ki akar 4dkg cukrot megenni?! - gondolkoztam. Amint befejeztem a méregetést kivittem. Az asztalnál 5 fiú ült. Mikor kicsit közelebb lépkedtem észrevettem, hogy a kedvenc bandám ül ott. Kicsit döbbenten, de oda mentem.
- Sziasztok! - köszöntem illedelmesen.
- Helló! - köszöntek ők is. Letettem a cukrot majd mentem is tovább. Bár kicsit furdalt a lelkiismeret hogy nem kértem legalább egy autógrammot. Visszamentem a pulthoz. Úgy 5 perc után egy szőke fiú lépet oda hozzám.
- Szia! Visszahoztam a zacskót. - mondta mire megfordultál. Nem hittem a szememnek! Niall Horan állt ott előttem. Felnevettem egy kicsit mondatán.
- Nagyon köszönöm! De ugye tudod, hogy nem kell visszahozni! - nevettem továbbra is amihez ő is csatlakozott.
- Igazából csak a számodat jöttem elkérni. - mondta és reménykedve nézett rám.
- Rendben! - elővettem egy kisebb papírt és leírtam a számomat. - Tessék! - nyújtottam át a kis cetlit.
- Köszönöm! - ezzel elvette a papírt. Elment és még egyszer visszanézett. Kezdett sötétedni így hazamentem. Otthon vettem egy forró fürdőt és lefeküdtem aludni. A telefonom csörgésére keltem fel. Megnéztem és láttam, hogy ismeretlen hív. Kipattantak a szemeim, hisz gondoltam Niall az. Felkaptam a telóm és felvettem.
- Igen?
- Szia! Én vagyok az Niall…. Horan.
- Igen, emlékszem rád.
- Nem tudnánk találkozni?
- De persze, hol?
- Diktáld le a számod, és elmegyek hozzád.
- Rendben. – lediktáltam a házszámom, ahogy mondta, letettük a telefont és siettem készülődni, mivel az mondta 10 perc, és itt lesz. Állítása szerint közel lakunk egymáshoz. Fogat mostam, megfésülködtem és végül felöltöztem. Lementem, hogy igyak egy kis vizet, de mire éppen töltöttem volna, kopogtak. Egy hatalmas mosoly kíséretében nyitottam ajtót.
- Szia! – mondta szintén mosolyogva.
- Helló! Gyere beljebb. – elálltam az ajtóból s így már akadálytalanul bejöhetett. – Mit szeretnél csinálni?
- Nézzünk egy filmet. Mid van? – huppant le a kanapára.
- Milyen típusú filmet szeretnél?
- Félős vagy?
- Öhh… hát attól függ.
- Akkor horrort. Majd én keresek. – felállt, leguggolt és elkezdett keresgélni. Tudtam, ahogy meglátja, azt a bizonyos DVD-t azt fogja választani. Rettenetesen félek attól a filmtől. Nem is értem miért nem dobtam ki.
- Meg is van. – forgatta meg a kezében a filmet. És milyen igazam lett.
- Jó lesz? – kérdezte, de én csak bólogattam. Betette a filmet, leült mellém és elkezdtük nézni. Én már akkor berezeltem, amikor megjelent a cím „Átok”. Úgy a közepe fele nem bírtam tovább, odabújtam Niall mellé, és átkaroltam. Nevetett rajtam egy sort és kikapcsolta a filmet. Visszaölelt, átsimított a hajamon és felemelte a fejem. Nem csókolt meg, csak tartotta a fejem. Olyan érzésem volt, hogy csak tesztelni akar, vagy kínozni. Mindenesetre, ha tesztelni akart megbuktam; megcsókoltam. Ő visszacsókolt s csókunk egy szenvedélyesebb, vadabb lett. Beletúrtam puha és selymes hajába, ő felemelt és bevitt az egyik szobába. Rögtön nekiesett a nyakamnak és a pólómat szó szerint letépte rólam. Lefektetett az ágyra és váltottunk pár csókot. Pillangó puszikkal haladt lejjebb egészen a nadrágomig. Még mindig haladt lejjebb, de közben felnyúlt a melltartómig és levette. Felültem, elkezdtem birizgálni a pólója alját, vette a célzást és levette. Végighúztam a kezem a felsőtestén és levezettem a nadrágja övéig. Gyorsan levettem róla a nadrágjával egyetemben, és boxerén keresztül kezdtem izgatni. Mikor elérte a megfelelő izgalmi állapotot lehúztam a zavaró anyagot és az egész kicsinek sem mondható farkát bekaptam. Kicsit öklendeztem, de csak neki akarok örömet szerezni.
- Áhh (neved) ne hagyd abba! Kibaszott jó vagy. – nyögte az élvezettől. Elkezdtem játszani a nyelvemmel, kicsit rásegítettem a kezemmel, és el is élvezett. Undorodva, de végül is lenyeltem.
- Nagyon jó voltál. – csókolt meg. Felállított, levette a nadrágom és bugyin keresztül kezdett izgatni. Zihálni kezdtem s közben ledöntött az ágyra. Csókcsatát vívtunk egymással, s a végén Ő nyert.
- Niall… térjünk a lényegre! – lihegtem a szájába.
- Ezt szeretnéd?
- Igen!
- Rendben. – lehúzta a bugyim, kicsit benyálazta a farka hegyét és végül belém nyomta. Nyöszörögtem egy kicsit a fájdalomtól, és Niall megállt, hogy megszokhassam. Bólintottam egy aprót és elkezdett lökni. Kicsivel kezdte, és pár perc múlva eszeveszett tempóban tolt, SŐT inkább már döfködött.
- Niall… mindjárt! – karmoltam végig a hátán.
- Én is. – csókolt meg. Elkezdte masszírozni a csiklóm. Sikítani kezdtem, ami Niallnek igencsak bejött. Vonaglottam az érintése alatt. Ringatni kezdtem a csípőm így csak mélyebben volt bennem. Adott egy puszit a nyakamra és itt volt a vég. Niall nevét kiabálva élveztem el, majd ő is követett engem. Lélegzésünk pár perc után helyreállt és felöltöztünk. Odamentem megcsókolni őt, amit engedett is. Már csak egy dolog volt, ami furdalta a kíváncsiságom. Mit akar ezek után? Barátságot, vagy szerelmet. Mert én teljesen beleszerettem és azt hiszem, ha visszautasítana, nem élném túl. Elkapo
tt a hasgörcs, gyorsan kifutottam vízért. Niall is sietően utánam jött.
- Valami baj van? – kérdezte a hátamat simogatva. Megittam a kitöltött italom, sóhajtottam párat és nekikezdtem:
- Niall, te ezek után mit szeretnél? Barátságot vagy szerelmet? Mert, ha most visszautasítasz, nem tudnék már többször találkozni veled.

- Egyértelműen szerelemet! – megcsókolt, ezek után volt pár randink, és végül összejöttünk!

Kérjetek sztorikat!
Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt: holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése