2013. augusztus 31., szombat

Filmezés (18+)

Még annyit a sztori előtt, hogy ha akartok nézzetek be a blogomba http://harry-styles-and-me.blogspot.hu/

Nem nagyon szeretek barátkozni, de ha szerzek egy új barátot, akkor nem hanyagolom el. Éppen ezért van az, hogy a 2 fiúbarátom nagyon közel áll hozzám. Mára is megbeszéltünk egy találkozót. Este 7-re jönnek át hozzám. Filmezünk, eszünk, iszunk és jól érezzük magunkat. Bedobtam egy poppcornt a mikróba és elővettem egy tálat. Amire kiöntöttem kopogtak is. Mind a kettő fiú bejött és bezártuk az ajtót. Lehuppantunk és Zayn választott filmet. Felállt, berakta a filmet és leült közénk.
- Mit nézünk? - kérdeztem és az ölembe vettem a tálat.
- Barátság extrákkal. - Liam-re mosolygott és Liam is visszamosolygott, de ez nem egy átlagos mosoly volt. Hanem egy perverz. Annyiba hagytam és inkább a filmre koncentráltam. Úgy a felénél megütött egy érzés, hogy mi van ha, Zayn célozni akart volna a filmre. Így érthetőbb a mosoly is. Na, mind egy. Vége lett a filmnek és Liam kivette a CD-t a lejátszóból. Elém állt és megcsókolt. Meglepődtem, de visszacsókoltam.
- Most figyelj Leonetta, olyanban lesz részed mint még soha. - mondta és ismét megcsókolt. Zayn a nyakamra tapadt és kisebb piros foltokkal haladt lejjebb. Felálltam és Liam-et megszabadítottam a felsőjétől, majd Zayn-t is. Liam valamivel izmosabb, de mind a ketten szuper pasik. Liam megfordított és Zayn levette a felsőm, majd megcsókolt. Liam közben kipattintotta a melltartóm és levette. Hátulról előre nyúlva masszírozta a melleim. Belenyögtem a Zayn-nel való csókunkba és elváltam ajkaitól. Zayn nadrágjához nyúltam, ahol érezni lehetett egy kicsi domborulatot. Elmosolyodtam és simogatni kezdtem neki. Másik kezemmel Liam-nek is simogatni kezdtem, mint Zayn-nek.
- Lássunk hozzá. - szólalt meg Liam és elvette onnan a kezem. Nadrágomhoz nyúlt és levette. Én is megtettem mind a két fiúval. Már boxeren keresztül is nagy volt nekik. Zayn a derekamnál fogva húzott magához és puszilgatta a melleim. Liam ismét hátulról kezdte izgatni a csiklómat. Halkakat nyögtem és rámarkoltam Zayn férfiasságára. Nyögött egyet és beleharapott a mellembe. Megfordultam és Liam boxerét a többi ruha után küldtem. Wow... Hatalmas! Leguggoltam elé és először kézzel, majd amennyi a számba fért bekaptam. Zayn a hátam mögül nyúlt bele a bugyimba és kezdett ujjazni. Csak pár percig tudtam visszatartani a nyögéseimet, így Liam-et kézzel kényeztettem tovább. Mind a ketten ziháltunk, én abbahagytam Liam kényeztetését és Zayn-hez fordultam. Lerántottam a boxerét, már guggoltam volna le elé, de megállított.
- A lényegre. - mondta és leült a kanapéra, célozva ezzel, hogy üljek az ölébe. Lassan ereszkedtem rá a farkára, mivel neki sem volt valami kicsi. Lassan kezdtem mozogni, szépen fokozatosan gyorsítva. Zayn-nel nagyokat és sűrűket nyögtünk. Liam a farka végét a seggemhez nyomta és szép lassan behatolt. Nagyon fájt, azt hittem szétszakadok. Hatalmasat sikítottam, de azért remélem nem hallotta meg a szomszéd. Pár perc múlva a fiúk eszméletlen tempóban toltak és meg már szétszorongattam a kanapét.
- Fiúk...
- Engedd el... - lihegte Zayn és belém élvezett. Őt követte Liam és végül én. Összeszedtük a ruháinkat és leültünk a kanapéra.
- Legközelebb is ezt a filmet nézzük. - mondta Zayn és megjutalmazott egy perverz mosollyal.

Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése