2013. augusztus 15., csütörtök

Happy B-Day Louis! (18+)

Bellának

































A barátomnak ma van a  22. születésnapja.Pont szent estén.Először egy party-ra gondoltam,aztán egy kis magánakcióra,mikor már mindenki elmegy.A bulit 19:00-kor kezdtük.Nagyon sok részeg embert kellett hazavinni,és 23:45 körül már mindenki elment

-Köszönöm Bella,az ajándékot!-ölelt át.

Nagyon szívesen,de...nem ez az egyetlen ajándékom.-kacsintottam.

Felvezettem a szobánkba,ahol bekapcsoltam egy szexi zenét,és lelöktem Lou-t az ágyra.Elkezdem táncolni,ezzel felizgatva Őt.Lassan levettem a pólómat és a miniszoknyámat,ami alatt egy szexi fehérnemű-szett bújt meg.Odaléptem szerelmemhez és megcsókoltam.Közben kockás ingét kigomboltam és levettem róla.Kidolgozott felsőtestén végighúztam a körmeimet ,amitől kirázta a hideg.Végigdöntöttem a hatalmas franciaágyunkon,majd elkezdtem a nyakát szívni,ezzel lila foltokat hagyva.Egyre lejjebb haladtam,majd elértem a nadrágjához.Ott lassan kigomboltam a farmer,ügyelve,hogy minél többször érintsem férfiasságát.Hogy ne húzzam az időt lehúztam az előbb említett ruhadarabot a szűk alsóval együtt.

-Ne kínozz,kérlek!-sóhajtott.

Nem játszadoztam.Ledobtam magamról a fehérneműt,végignyaltam a méretét,húzogattam a kezemet egy picit,majd a fiókból kivettem egy bilincset.Az ágyhoz bilincseltem és  ráereszkedtem ágaskodó szerszámára.Egy hatalmas nyögés hagyta el a szánkat.Egyből gyorsa tempóra kapcsoltam  és lovagoltam rajta.

-Ez az Bella!.....Jó vagy...-nyögött.

Előredőltem,eloldoztam,s Ő rögtön megfogta a derekamat és megemelte.Úgy kezdett döfködni.

-Louis!....Mindjárt elmegyek...

-Én is!

Nem tartottam magamat.Azonnal elélveztem,aztán Loui mellkasára borultam.Ő még lökött párat és belém élvezett.              

-Köszönöm ezt az ajándékot...-fektetett le maga mellé.

-Szívesen!Boldog szülinapot!-csókoltam meg.

Nemsokára egymás karjaiban elaludtunk...


Remélem tetszett!


Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése