2013. augusztus 25., vasárnap

Koncert (18+)

T.Edinek :)






































A pasim a híres Harry Styles,aki a One Direction tagja......de én nem az énekest látom benne,hanem simán csak Harold Edward Styles-t,mint egy átlagos fiú :) Egy emlék fűz a másik bandataghoz,Louis-hoz is:

Épp az egyik koncertjükön voltam és vártam,hogy vége legyen és végre kettesben lehessünk Harry-vel. Hamar vége is lett ,s Hazza rögtön engem keresett meg.
-Hogy tetszett?-nézett rám csillogó szemekkel.
-Csodálatos volt,édesem. Ezért  jutalmat kapsz!-kacsintottam.         
-Jól hangzik-vigyorgott kajánul.-De szerintem valami újat is kipróbálhatnánk.
-Mégis mire gondolsz?
-Arra,hogy tudod,Louis nemrég szakított Eleanor-ral....
-Igen.....
-Bevonhatnánk őt is egy kicsit, hogy felviduljon.
-Háááááááát...nem is tudom...
-Naaaa...kérlek!!!
.Jól van Harry,de most az egyszer!
-Istennő vagy!-csókolt meg.
Így hát a hotel felé vettük az irányt Louis-sal.  Harry már beavatta,hogy mit fogunk csinálni és tetszett neki az ötlet. Mikor beléptünk a hotelszobánkba Harry rögtön nekem  esett és levette a ruhámat. Úgy hogy már csak egy szál fehérneműben álltam  a két fiú előtt. A nyakamat kezdte csókolgatni,ezzel nyögéseket nyerve tőlem. Felkapott és a hálóba cipelt. Utánunk szorosan jött Louis  is. Fent elváltam Harry ajkaitól és széttéptem a pólóját. Majd ugyanezt megcsináltam Lou-val és megcsókoltam. Ezért jó erősen kiszívta a nyakamat. Harry visszafordított magához,várva a folytatást. Fentről lefelé végigcsókoltam a testét,s a hasa aljánál elidőztem egy cseppet. Lassan megszabadítottam a nadrágjától,s közben Loui is megszabadult a sajátjától. Letoltam a boxerüket és mindkettőjüknek verni kezdtem.
-Kibaszott jó vagy,Edi! Ne hagyd abba!-zihált Lou.
Mikor legkevésbé számított rá bekaptam az egészet és gyorsan szoptam. Harry eközben elhelyezkedett valahogy mögöttem és erősen belém hatolt.  Egy pillanatra kivettem a számból Louis szerszámát és felnyögtem. Majd újra Louis-t kényeztettem. Hazza a melleimet markolászta,ezzel fokozva az élvezeteket. Már nem  bírtam és kézzel 'dolgoztam' Louis-on,hogy a nyögéseim könnyedén ki tudjanak jönni. Harry egyre erősebben lökött,s nem sokkal később egyszerre élveztünk el. Lou váladékát kis hezitálás után de lenyeltem. Aztán helyet cseréltek. Louis-nak valamivel kisebb,de azért még mindig nem hétköznapi mérete van,úgyhogy hamar megszoktam.  Harry-n már mély torkozást alkalmaztam,s utána  kézzel folytattam tovább. Mielőtt elélveztünk volna mindenki abbahagyta a tevékenységét. A következő pózban egyikük ( Harry ) a nem megszokott helyen hatolt be,míg Lou a már jól megszokott helyen tevékenykedett. Hazz kezei ismét a melleimre találtam,míg ajkai a nyakamat kényeztették. Louis eközben a csiklómat simogatta és egyszerre löktek egyre mélyebbeket.  Azt hittem,hogy ott helyben szétszakadok.
-Srácok...már..nem bírom tovább....-ziháltam.
.Tudjuk....-nyögtek egyszerre.
-MOST!-kiáltott fel két perc után Harry. 
Ismét egyszerre értük el a mennyország kapuját három hatalmas nyögés kíséretében. Pihegve feküdtünk egymás mellett arra várva,hogy a légzésünk visszaálljon az eredeti tempóba.
-Köszi,ezt a felejthetetlen élményt!-mosolygott Louis.
-Én köszönöm!-kuncogtam és megcsókoltam Harry-t...


Remélem tetszett és köszi,hogy olvasod a blogomat és kérték TŐLEM sztorit! Nagyon megtisztelő :) ♥♥♥

Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése