2013. augusztus 9., péntek

Pékségben...


Mondván, hogy pénzre lenne szükségem, munkát kerestem egy közeli pékségben. Felvettek, és már a 2. munkanapomat töltöm. Nagyon nagy forgalom szokott lenni, mivel itt dolgozott Harry Styles, de most valahogy üres a bolt. Feltett lábakkal olvastam a magazinom, amikor hallottam az ajtó nyílását jelző csengőt. Felnéztem az újságomból és nézzenek oda, a kis exdolgozó az. Megörültem hisz én is rajongó vagyok.
Maradj nyugott, maradj nyugott! – hajtogattam magamban.
- Mit adhatok?
- Hmm… kérek 5 db sajtos pogácsát, és téged. – vetette rám csibész mosolyát.
- Tessék?
- Jól hallottad, kívánlak. – lépett oda hozzám. Derekamnál fogva közel húzott magához, megharapta az alsó ajkát, belemarkolt a fenekembe és durván lesmárolt. Ha, akartam volna se tudtam volna kibújni a szorítása alól. Észrevette, hogy nem ellenkezem, lazított fogásán, lassabban és gyengédebben csókolt. Belenyúlt a zsebembe és kivette a kulcsot. Eltávolodott, bezárta az ajtót, leengedte a redőnyt és visszajött hozzám. Ezúttal a nyakamat kezdte kényeztetni. Apró szívásokat hagyva maga után, tért át a vállamra. Kis idő múlva levette a kötényem, és a felsőm. Egy puszit adott mellemre, majd belesúgta a fülembe:
- Kezdj te. – csukott szemekkel hajolt el a fülemtől. Nyomtam egy puszit az arcára és lehámoztam róla a felsőjét. A szám tátva maradj a tökéletes felsőteste látván.
- Talán tetszik, amit látsz? – kérdezte szexisen.
- De még mennyire. – haraptam bele alsó ajkamba. Láttam, hogy ez bejön neki. Végigpusziltam a felsőtestét, és levettem a nadrágját. Gondoltam kínzom egy kicsit és boxeren keresztül kezdtem neki simogatni. Kis idő után puszikkal leptem el boxerét, és egy nyögést is sikerült kicsalnom belőle.
- Ezt, ha nem hagyod abba… könyörtelenül visszakapod. – simított végig az arcomon. Gyorsan lekaptam a zavaró anyagot, határozottan megfogtam és elkezdtem kiverni neki. Megmarkolta a hajam és közelebb tolta a fejem a farkához, jelezve, hogy kapjam be. Megnyaltam a tetejét, majd párszor végignyaltam a hosszát és bekaptam a felét. Gyorsan szopni kezdtem, közben a kezem munkája sem állt le. A kis nyögései felerősödtek, szaporábbak lettek. Tövig bekaptam, és ahogy tudtam nyelvemmel játszottam.
- Ez az, ne hagyd abba. – nyögdécselte, az élvezettől. Heréit markolászni kezdtem és rögtön a számba élvezett. Nagyon finom volt, tehát minden cseppjét lenyeltem.
- Hmm… - csuktam be a szemem.
- Netán ízlik? – húzott fel magához.
- Nagyon.
- Mivel nagyon jó voltál, megjutalmazlak. – megcsókolt és nadrágomon keresztül kezdett dörzsölni. Levette a melltartóm, néhány puszit elhintett a kebleimen, levette a nadrágom, ujját beleakasztotta bugyimba. Lehúzta, felrakott a pultra, széttette a lábam és csak nézte azt a bizonyos testrészem.
- Harry… kezd már! – kiabáltam rá.
- Rendben. – nyelvét óvatosan csiklómnak nyomta. Két ujjával bejáratomat simogatta, s közben nyelvével nekiállt dolgozni. Örült tempóban nyalt, belém csúsztatta két ujját és én ekkor már azt hittem ennél jobban nem tudja fokozni az élvezetet. Kellemesen tévedtem, ugyanis szabad kezével mellemet kezdte masszírozni. Sikítottam az élvezettől. Nagyon értette a dolgát, ezért hamar el is éleztem.
- Nagyon finom vagy. – nyalta le ujját, s végül száját.
- Te is. – fölém keveredett és pénisze hegyét odanyomta a csiklómnak és masszírozni kezdte.
- Harry… kérlek, csináld már. – elmosolyodott és belém nyomta magát. Kicsit sem fájt, hiszen eléggé nedves voltam. Örült tempóban kezdett döngetni. Ez is nagyon jól esett. A levegőt egyre szaporábban, mélyebben vettük. Megemeltem a lábam, hogy mélyebben érezzem magamban.
- De kis türelmetlen vagy. – nevetett nagy nehezen Harry. Gyorsabban erőteljesebben vette a levegőt, ahogy én is. Az alhasamban megéreztem a nagyon jól ismert érzést.
- Harry… - lihegtem a szájába.
- Én is. – váltottunk egy csókot, Harry belemarkolt a fenekembe és így egyszerre mentünk el. Rám borult, s vártuk, hogy a levegővételünk rendeződjön. Kihúzódott belőlem, felöltöztünk, és amikor már a redőnyöket húztuk fel, csak akkor szólaltunk meg.
- Tudod… nagyon élveztem. – mondta és megpuszilta az arcom.
- Én is.
- Szeretnélek elhívni randira.
- Komolyan?

- Persze, nem vagyok akkora tapló, hogy megfektetlek és utána meg csak itt hagylak. És amúgy is, nagyon tetszel.

Kérjetek sztorikat!
Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy, itt: holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése