2013. augusztus 29., csütörtök

Sporolás... (18+)

- Kicsim! – szólít a barátom.
- Parancsolj Louis. – felmerül a kérdés, hogy az a Louis, mármint Tomlinson. Igen büszkén állíthatom, hogy Louis Tomlinson a barátom.
- Tudod, most mennék zuhanyozni, és hogy spóroljunk a vízzel, nem jönnél velem? – kérdezte egy perverz mosoly kíséretében.
- Persze. – kézen fogott és elmentünk a fürdőbe. Louis levette a felsőjét és azt követte a nadrágja.
- Te nem vetkőzöl? – kérdezte meglepetten.
- Hmm… Nehezemre esik, gyere, segíts. – mondtam és viszonoztam a nemrég kapott mosolyt.
- Az én barátnőm. – közelebb jött és megcsókolt. Szenvedélyes csókunknak az vetett véget, hogy Lou eltávolította a felsőm. A nadrágom szinte letépte rólam és ennek következtében lepattant a gomb is.
- De, vad itt valaki. – haraptam bele az ajkaimba. Rám kacsintott és csinálta tovább a dolgát. Levette a nadrágom, kikapcsolta a melltartóm és levette. Széttépte a bugyimat és magáról is eltávolította az egyetlen ruhadarabot. Besegített a zuhany alá, megengedte a meleg vizet és egy kis tusfürdőt nyomott a tenyerébe.
- Mire készülsz? – kérdeztem, bár pontosan tudtam mit akar. Kicsit összedörzsölte a tenyerében lévő folyadékot és közelebb lépett egyet hozzám. Elmosolyodott és a hasamra rakta a kezét. Lassan, érzékien kezdte elkenni a szappant a testemen. Hasamtól a mellemig vándorol. Masszírozni kezdte és ettől csak még jobban beindultam. Nagyokat sóhajtoztam, Louis fenekemre támadt rá és folytatta a dolgát.
- Louis… elég a játékból. – elvettem a kezeit és hagytam, hogy a víz lemossa a folyadékot. Megmarkoltam Louis férfiasságát, mire felnyögött. Letérdeltem elé és ráleheltem.
- Ne… Kérlek. – bekaptam egész hosszát és gyors tempóban szopni kezdtem. Hangosakat és mélyeket nyögött.
- De, jó vagy. – nyögte és vizes hajamba markolt és gyorsított a tempón. Ő is mozgatni kezdet a csípőjét, így növelve az általam nyújtott élvezetet.
- Aaaahhh… - nyögött, amikor elélvezett. Lenyeltem és felálltam.
- Nagyon jó vagy, kicsim. – mondta és megcsókolt.
- Rakd terpeszbe a lábad. – mondta és a fenekembe markolt. Megcsináltam, amit kért és vártam a folytatást.
- Tudod, nem véletlen vettünk masszírozós fejű tusolót. – mosolygott perverzen. Kisebb fokozatra vette a vízsugarat és a csiklómhoz tette. Bekapcsolta a masszást és percről-percre nagyobb fokozatra kapcsolta. Sikítva élveztem el. Louis-nak nagyon bejött.
- Most jön a java, baby. – felkapott és belém vezette magát.
- Ahh… - nyögtem fel a kis fájdalomtól. Nem nagyon sikerült még megszoknom a partnerem méretét, de nem is fájt már annyira, mint az elején.
- Fáj? – kérdezte aggodalommal.
- Nem. – tovább csinálta és már egész méretét tudhattam magamban. Vár egy percet, ez elég is volt, hogy megszokjam. Lassan és érzékien kezdett tolni. Tartotta is ezt a tempót. Nagyon meghitt és gyengéd volt. Váltottunk pár csókot és közben a kabin bepárásodott. Beletúrtam a vizes hajába, amíg Ő a fenekem markolászta.
- Lou… mindjárt. – lihegtem.
- Várj még. – gyorsabban kezdett tolni, ennek hamar meg is lett az eredménye. Mind a ketten hangosan élveztünk el.
- Fantasztikus voltál babe. – mondta és egy csókot nyomott a számra miután felöltöztünk.
- Te sem panaszkodhatsz. – mondtam és kimentünk a fürdőből, egyenesen a nappaliba, ahol két fiú ült. Harry és Niall. Hát persze… nekik van kulcsuk.
- Sziasztok. – köszönt Loui, de én csak integettem, annyira zavarban voltam.
- Mi jót csináltatok? – kérdezte Niall, egy perverz mosollyal.
- Netalán babát? – kérdezte Harry és elröhögték magukat Niall-el.
- Srácok elég! – szólt rájuk Lou.
- Oké-oké. – emelte fel a kezeit Harry.
- Viszont nagyon jók voltak a hangeffektek. – Niall.
- Niall, elég legyen! – Lou. Kézen fogott és elhúzott a fürdőajtóig.
- Ne törődj velük. – mondta és szenvedélyesen megcsókolt.
- Niall menjünk, még megint egymásnak esnek. – Harry. Felálltak és kimentek.
- Mit szólsz még egy menethez?

- Semmi kifogásom ellene. – mondtam és ez úttal a kanapét céloztuk meg.

Remélem tetszik!

Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése