2013. augusztus 1., csütörtök

Szólhattál volna előbb is! (18+)

O.Viktóriának:





























Reggel a férjemnek csak hűlt helye volt.Azt hittem hogy megint próbára kell menniük vagy valami,de nem.Pár perc múlva egy tálcával a kezében jött be.
-Jó reggelt édesem!-csókolt meg.
-Neked is!-csókoltam vissza.
-Hoztam reggelit.Edd csak meg!-nyújtotta át.
Megettem a reggelimet és sokat beszélgettünk.Például,hogy Paul 1 hónap szabadságot adott a srácoknak,a kemény munkájukért.Már épp el akartam mondani Harry-nek,hogy mi van velem,de nem hagyta.
--Harry..ne kérlek....-toltam el magamtól,de akkor is harapdálta a nyakamat.
-Nyugi,Viki....élvezni fogod!-puszilta meg a fülem mögötti részt....tudja,hogy a gyenge pontom.....

Megcsókolt,de olyan szenvedéllyel,mint még soha.Pár perc múlva már ruha nélkül feküdtünk egymás mellett,miközben csókcsatát vívtunk....amit természetesen ő nyert meg.Közben én vertem neki egy kézzel ő pedig simogatott.
-Harry...-sóhajtottam-ne kínozz....
-Ahogy akarod!

Egyszer csak 3 ujját is feldugta és ujjazni kezdett.
-Ahh...-adtam hangot érzéseimnek.
-Gyerünk édes!Élvezz csak el!...-nyögött ő is,mivel én egyre gyorsabban vertem ki  neki.
Hamar elélveztem és Harry is.Hirtelen maga alá gyűrt és belém tolta magát.Méretét viszonylag hamar sikerült megszoknom.Minden tolással érintette a G-pontomat.Ezt a Harry-t még nem láttam....vad és szenvedélyes....hmmm.. :33 tetszett.Mikor már majd nem elmentem abbahagyta.
-Most ezt miért kellett?-háborodtam fel.
-TÉRDRE!-utasított,mire feltérdeltem.
Kicsit előre döntött és hátulról hatolt be.Iszonyatosan fájt.Így ég sohasem csináltunk..rögtön iszonyatosan gyors tempóra kapcsolt.
-HARRY!!!EZ FÁÁÁJ!!-üvöltöttem.
-Sajnálom!-állt meg és lassan kezdett mozogni.
Pár perc múlva már nem bírtam ezt a lassú tempót.
-Harry...gyorsabban!
Vette az adást és őrülten gyorsan tol.Aztán majdnem elélveztem,mikr kihúzódott belőlem és hanyatt fektetett.Így folytattuk,míg mind a kettőnk el nem élvezett.
-Ez csodálatos volt....-csókolt meg Hrry.
-Igen...az volt..-mondtam,de nem hangzott valami hihetően.
-Mi az?Túl durva voltam?-aggodalmaskodott,mire én csak felültem és a szemébe néztem.
-Harry...a durvasággal nem volt baj.Tetszett...csak nem kellett volna lefeküdnünk.
-Miért?
-Mert...3 hetes terhes vagyok.....-nyögtem ki végül.
Harry persze azonnal megfogta a hasamat és megcsókolt.
-Szólhattál volna előbb is!
-Akartam,de elvetted az eszemet!
/2 évvel később/
-Anya,akkor a kisöcsém most ott van a hasadban?-kérdezte Darcy,aki másfél éves.
-Igen.még 3 hónap és megszületik :)
-Már alig várom.-lépett mögém Harry.
*Csók*
-Pfúj...-fintorgott a kislányom.
-Majd megtudod,hogy nem fújj!-nevettem.


Remélem tetszett!





Kérjetek Sima vagy akár 18+-os sztorit itt:

' ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com '

vagy itt:

' adri.cseri@gmail.com '

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése