2013. szeptember 12., csütörtök

A barátnőm bátyjának a haverja (18+)

B.Mónii-nak :)






















A barátnőm ma áthívott egy csajos délutánra,hogy végre ellazuljunk,mivel az egyetemnek vége. 
-Bella...
-Igen,Mónii?-mosolygott.
-Ugye a bátyád nem lesz otthon?-kérdeztem reménykedve,mivel utálom a tesóját,Josh-t.
-De igen. Nyugi a bandával próbálnak,szóval nincs miért aggódnod!-kacsintott.
-Hát jó. Melyik bandának is dobol?
-A One Direction-nek Miért?-húzza fel a szemöldökét.
-Csak kíváncsi voltam. 
-Szereted őket?
-Hallottam pár zenéjüket,ami tetszik,de úgy nem igazán...-mondtam.
-Ahogy érzed. De be kell látnod,hogy helyesek. Főleg Harry.
-Az melyik is?
-A göndör. Tudod,akivel összejöttem.
-Nekem jobban bejön a szőke...
-Niall?
-Nem tudom a nevüket. Na de menjünk már!
-Ok.
Hamar a házukhoz értünk,ami gyönyörű volt. Bent megláttam,ahogy a srácok a kanapén ülnek,de Josh nem volt ott.
-Hali!-köszöntünk.
 -Sziasztok!-mértek végig,s a göndör megcsókolta Bella-t
-Josh?-kérdezte Bells.
-Elment kajáért...mindjárt jön.-mosolygott Harry.
Mi felmentünk  Bella szobájába és az egész napot csajos programokkal töltöttük. Anyáékkal megbeszéltük,hogy itt aludhatok,úgyhogy nem is kellett hazamennem. Körülbelül 9-kor kitalálták a fiúk,hogy menjünk bulizni. Bella örömmel elment,de nekem valahogy nem volt hozzá kedvem. És már haza sem akartam menni,ezért valakinek itt kellett maradnia velem. Niall erre önként jelentkezett. Nem értettem de ráhagytam. Leültünk a kanapéra,és kapcsolgattuk a tévét. Hirtelen kitört a vihar és összerezzentem a dörgéstől. 
-Félsz a vihartól?-vigyorgott.
-Igen Kiskoromban belém csapott a villám,és épphogy túléltem.-mondtam elszörnyedve.
-MI?-kerekedett ki a szeme.-Beléd csapott egy villám?
-Igen. A nyakláncom örök életre beleégett a bőrömbe.-mutattam meg neki.
-És hogy történt?
-Ha nem muszáj inkább nem mesélném el.
-Rendben,megértelek. De nyugi Én vigyázok rád.-ölelt meg.
Jól esett,hogy törődik velem,holott pár órája ismerem. Biztonságban éreztem magam a karjaiban. Mikor eltávolodott hirtelen egy hatalmas csattanás után elment az áram. Erre a karjaiba ugrottam.
Nyugi...-nézett mélyen a szemembe.-... Megvédelek.
Hajamat fülem mögé söpörte és megcsókolt. Először meglepődtem,s mikor már eltávolodott,mivel nem csókoltam vissza én tapadtam ajkaira. Belemosolygott csókunkba,majd felkapott és felvitt az emeletre.
-Mit csinálunk?-kacagtam.
-Amit már rég szeretnénk.-suttogta és megszabadított a pólómtól. Nem éreztem Fair-nek,úgyhogy én is megszabadítottam Őt az övétől.
-Mi lesz,ha a többiek a vihar miatt hazajönnek?-toltam el magamtól.
-Ismerem Őket...ha benne vannak egy buliban még egy atomrobbanás sem képes hazahozni Őket..-kuncogott.
Belláról tudom,hogy így van.....Szóval csak megrántottam a vállamat. A melltartómat kapcsolta ki miközben csókolt,s én pedig körberajzoltam a kockáit,hatalmas sóhajokat nyerve tőle. Eltávolodott és megnyalta ajkait. Óvatosan rámarkolt melleimre,majd intenzív masszírozásba kezdett. Mikor ezt megelégeltem megfordítottam a helyzetünket,így én kerültem felülre. Azonnal megcsókoltam ,miközben egyre jobban hozzádörgölőztem. Éreztem erekcióját dudorodni.
-Csinálj valamit......mert nem bírom!-suttogta két csók között.
Nem tétlenkedtem..lehajoltam és kigomboltam farmerét aztán lehúztam boxerrel együtt. Még nem egészen csináltam semmi ilyet,ezért reméltem nem rontom el. Megragadtam férfiasságát,s verni kezdtem neki. Kezein megtámaszkodva,hátrahajtott fejjel élvezte minden tettemet. Mikor egyáltalán nem számított rá bekaptam annyit,amennyi a számba fért és lassan szopni kezdtem. Egy hatalmas,öblös nyögés volt a reakciója. Hatalmas volt neki,így az elején öklendeztem,de később már mély torkoztam. Látszólag tetszett neki.
-Baszott jó vagy!....Ahhhh.....
Ekkor abbahagytam. Felmásztam és megcsókoltam. Fordított a helyzetünkön és anyagon át kezdett dörzsölni. 
-Kitől vagy ilyen nedves? 
-Na vajon? Tőled kis manóm. 
-Hmmm.....tetszik ez a név...de csak tőled.
Levette a tangámat és elhelyezkedett.
-Most inkább kihagynám az előjátékot.....
Makkját végigsimította a csiklómon és be akart hatolni,de nem hagytam.
-De! Én is megtettem...most rajtad a sor... várj itt.-bújtam ki alóla s a sporttáskámhoz mentem.
Sejtettem hogy szükségem lesz rá...Ezért elhoztam a kedvenc zöld vibrátoromat. A kezébe nyomtam és hanyatt feküdtem. Kicsit meglepődött de aztán észhez tért és kérdőn nézett rám.
-Most mi van? Tágíts ki,hogy könnyebb dolgunk legyen! -kuncogtam.
-Hát oké....-kacsintott.
Lehajolt az ágyékomhoz és megnyalta szeméremdombomat,amibe beleremegtem. A játékszert végigsimította legféltettebb pontomon és lassan felnyomta. Erre a cselekedetére hatalmasat nyögtem. Egyre mélyebben volt bennem aztán megállt és odahajolt hozzám. Megcsókolt és ezzel egy időben megnyomta a gombot,ami bekapcsolta a vibrátort,ami rezegni kezdett bennem. Hangosan nyögdécseltem,miközben húzogatta ki-be. Gondoltam,hogy mérete valamivel nagyobb lesz.....Hangosan ziháltam és nyögtem,néha egy-egy csókot lopva Niall-től.
-Mindjárt............
Ekkor kihúzta és elhajította. A játékszert hatalmas erekciója váltotta fel,amit rögtön magamban tudhattam. Feszített a fájdalomtól,ugyanis vastag és nagy volt. Észrevette a szenvedésemet,ezért meg sem mozdult.
-Ha csillapíthatnám,megtenném,hidd el......-nyögött egyet.-De jobb lesz. Megígérem...-csókolt meg.
Egy jó ideig nyöszörögtem alatta a feszítő érzéstől,ami nem szűnt.
-Még mindig kibaszott szűk vagy...-szólalt meg.
-Te meg hatalmas...-szisszentem fel,mikor megmozdult.
Néhány perc elteltével végre el tudott kezdeni mozogni. Hatalmasakat nyögtünk,szinte egyszerre. Mindkettőnk izzadtak és fáradtak voltunk ebben a szeretkezésben. Niall egyre mélyebben tolt és egyre gyorsabban. Minden tolása a G-pontomat érintette,ami egyre közelebb vitt engem is és Őt is az orgazmusunkhoz. 
-Niall.....Gyorsabban!-parancsoltam rá
Kérésemet teljesítve felgyorsította a tempót,amennyire csak lehetett,majd mikor egy hajszál választott el minket az öröm kapujától,megállt.
-Szeretlek,Mónii..-zihálta és döfött egyet,ami elvit a csúcsra mindkettőnket. Éreztem,hogy meleg ondója megtölt belülről és elönt a melegség. Óriásit sikítottam,míg Ő egy öblös mély férfias nyögést hallatott. Mellém feküdt,s pár perc után felöltöztünk,én meg eltettem a játékszeremet. 
-Niall.....Komolyan gondoltad,amit mondtál?
-Azt,hogy szeretlek?-mosolygott.-Halál komolyan..-derekamnál fogva magához húzott és megcsókolt. A kanapéra telepedtünk és enyelegtünk tovább.
-Akkor.most te meg én..?-mutogattam.
-Igen.-vigyorgott,s újra megcsókolt. 
Erre visszajött az áram és a srácok léptem be Bells-el.
-Mondtam,hogy lesz itt valami.-nevetett Harry,mire Bella tarkón vágta-Bocs....
-Jártok?-Louis.
-Igen.-mondtuk büszkén......


Remélem tetszett!





Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése