2013. szeptember 18., szerda

Esküvő... (18+)



Nem nagyon vagyok társasági lény, de ha a bátyám azt akarja, hogy menjek el az esküvőjére, megteszem. Ma tartják az esküvőjüket. Nem leszünk olyan sokan, csak páran, ami nekik 100-150 embert jelentenek. Begöndörített hajjal szép lila koszorúslány ruhában álldogáltam a tükör előtt. A ruhám a térdemig ért. Nem volt benne semmi fodor vagy csipke; így volt tökéletes.
- (T/N), gyere! – hallottam anya hangját a földszintről. Vettem egy utolsó nagy levegőt és lementem. A lépcső aljáról megpillantottam Zayn-t. Ahogy elnézem nagyon izgulhatott. Nem is csodálom.
- Izgulsz? – kérdeztem és megigazítottam a nyakkendőjét.
- Igen. Szeretném, ha összebarátkoznál a fiúkkal. – ige… Zayn meghívta a fiúkat is. Egyszer találkoztam velük, akkor is csak egy film erejéig, de akkor sem szóltam hozzájuk.
- Rendben. – szeretném, ha ez a nap Zayn és Perrie gondolatmenete alapján menne. Nem szeretném, ha csak azért lenne szomorú, mert nem jövök ki a barátaival.
- Oké, minden megvan, nagyszerűen néztek ki. A kocsi már kint van. – hadarta el anya ide-oda futkározva. Zayn kézen fogott és kikísért a kocsihoz. Besegített és Ő is beült.
- Láttad már Perrie ruháját? – kérdeztem Zayn-t.
- Nem, anya szerint szerencsétlenséget hoz. – suttogta és a végére mind ketten elnevettük magunkat. Nem sokára már a ceremónia helyszínén voltunk. Anya elment Perrie-t megnézni és segíteni neki, Zayn pedig már a tanújával volt. Nem találtam a helyem sehol, így bementem a templomba. Leültem valahova és vártam, hogy elkezdődjön.
                                                                      ***
Szépen lezajlott minden, de mégsem voltam boldog. Egész végig csak unatkoztam ugyanis senkivel sem tudtam beszélgetni. Én már jóval az előtt, hogy eljöttek volna a Party helyszínére megérkeztem oda. Bementem és rögtön körülnéztem. Torta, ebéd, pezsgők, színpad. És persze a csodaszép dekoráció. Alig lehettem ott 3 perce csapódott a bejárati ajtó. Hátrakaptam a fejem és Harry állt az ajtóban.
- Szia! Te vagy Zayn húga?
- Igen, te pedig Harry.
- Igen. Hogy-hogy itt vagy?
- Ezt én is kérdezhetném.
- Untam a fejem. Mindenki máshol volt, vagy mással beszélt. Én meg ne találtam a helyem. – mondta és felhúzta a szemöldökét, jelezve, hogy most én jövök.
- Dettó.
- Akkor nem gondolod, hogy szórakoztathatnánk egymást? – lépett hozzám és a kezét a derekamra helyezte. Beleharapott az alsó ajkába és a szemem és az ajkaim között járt a tekintete. Végül teljesen kikészített és én csókoltam meg. Belemosolygott a csókunkba és még vadabban csókolt vissza. Beletúrtam a hajába, Ő mind két kezét a derekamra helyezte és gyengéden kezdett a bár felé tolni. Felültetett a bárpultra és lábaim közé férkőzött. Lábaimat a dereka köré fontam és közelebb húztam magamhoz.
- Harry – váltam el az ajkaitól – nem lenne kényelmesebb az egyik szobában?
- De. – mondta és tovább csókolt. Idő közben levett a pultról és most a szoba felé tolt. Szinte kicsapta az ajtót, de nem nagyon izgatott. Rögtön betolt és a falnak lökött. Lábammal becsaptam az ajtót és rámarkoltam a férfiasságára. Rögtön megkeményedett és ennek Harry jelét is adta egy férfias nyögéssel. Elmosolyodtam és a nyakán hagytam apróbb szívásnyomokat. Néha nyögdécselt párat, majd eltolt. Megfogta a kezem és az ághoz vezetett. Én volt alul és Ő fölül. Hátra nyúlt és lehúzta a ruhám cipzárját. Könnyen megszabadított a ruhámtól és a kebleimen kezdett kalandozni a tenyerével. Hátranyúl és könnyedén levette a melltartóm. Elhintett pá
r puszit a melleimen, de nem sokat időzött. Hasamra tért át, de rajta még mindig sok ruha volt. Sokat hallottam róla, hogy milyen álomteste van és szerettem volna megbizonyosodni róla, hogy igaz. Helyet cseréltünk és rögtön megváltam a zakójától. Legszívesebben letéptem volna róla az inget, de akkor nem tudná visszavenni. Hosszasan megcsókoltam és közben a gombokkal bíbelődtem. Végre lekerült róla és elém tárult a tökéletes teste. Ismét nyakát csókoltam és fokozatosan haladtam lejjebb. Hasa közepénél tartottam, amikor meguntam a játékot és a nadrágjától kezdtem megválni. Nem volt egyszerű lecibálni róla a csőnaciját, de sikerült. Csípőjére ültem és elkezdtem ringatni magam.
- Hmmm… Most nem vagy valami félénk. Ez tetszik. – duruzsolta a nyakamba, amibe belepuszilt. Hátamat kezdte simogatni és végül a fenekembe markolt. Lejjebb csúsztam és az utolsó ruhadarab is lekerült. Nagy volt neki, de ez most nem foglalkoztatott. Rátettem a keze és lassan húzogatni kezdtem. Szaggatottan kifújta a levegőt. Tetszett, hogy ott fekszik alattam és teljesen az enyém. Azt csinálhatok, amit akarok. Tudom, hogy nem tiltakozna. Párszor ráleheltem, ami teljesen kikészítette.
- Kérlek… - nyöszörögte és megmarkolta a lepedőt. Nem húztam tovább az agyát, lassan bekaptam a felét és az szopogattam. Halkakat nyögött, ami engem csak még jobban beindított. Egészet a számba véve kezdtem el vadul kielégíteni, ezzel hangosabb, férfiasabb nyögéseket sikerült előcsalnom belőle. Örömmel töltött el, hogy ezt én váltom ki belőle.
- Ahh… Mindjárt. – nehezen beszélt az élvezet miatt. Rákapcsoltam és heréire markoltam. Azonnal a számba élvezett, amit azonnal lenyeltem.
- Nagyon jó vagy. – lihegett és szenvedélyesen megcsókolt.
- Most én. – maga alá gyűrt. Ismét a hasam csókolgatta. Szépen halad lefelé. Elért a bugyimhoz és egy perverz mosollyal lehúzta rólam. Széttette a lábaimat és a tenyerét végighúzta a nőiességemen. Picit felnyöszörögtem és a belső combom kezdte puszilgatni. Vágyakozóan sóhajtottam, amikor Harry elérte a középpontom. Orrával megbökte a csiklóm, amivel elérte, hogy ”megharagudjak” rá.
- CSINÁLD! – kiabáltam rá, mire nevetni kezdett. Csiklómat kezdte dörzsölni és 2 ujját felnyomta. Kisebb nyögést engedtem ki a számon, mikor mozgatni kezdte az ujjait. A dörzsölést abbahagyta, de nem sokkal később már a nyelve mozgott rajtam. Isteni érzés volt, az biztos, hogy érti a dolgát. Voltam már együtt férfival, de ilyen élvezetet egyik sem tudott nyújtani. Gyorsabban mozgott a nyelve és vele együtt az ujjai is begyorsítottak. Haját húzogattam és éreztem, hogy hamarosan elélvezek. Idő közben farka ismét akcióra készen állt.
- Harry… Ne hagyd abba. – nyögtem és szorosabban fogtam a haját. Ujjai köré élveztem és Ő készségesen lenyalta az ujjait. Felém helyezkedett, megfogtam a farkát párszor végighúztam rajta a kezem, mielőtt még belém hatolt volna.
- Kész vagy? – kérdezte és egy kisebb puszit nyomott az ajkaimra.
- Igen. – száját az enyéimre tapasztotta és belém hatolt. Harry szájába sikítottam, mivel nagy volt neki és gyorsan is csusszant belém.
- Sajnálom. – suttogta a fülembe és a nyakamon kezdte szívogatni a vékony bőrt. Pár perc után már nem fájt és jeleztem, hogy mozoghat. Nem fogta vissza magát egyből gyors tempót kezdett diktálni. Hangosakat nyögtem Harry-vel egyetemben. Végig tartottuk a szemkontaktust, csak akkor szakadt meg, amikor megcsókolt. Minden egyes lökésével érintette a g-pontom, ami közelebb vitt a gyönyörhöz. Még jobban magamban akartam érezni, tehát a lábaimat a derekára kulcsoltam.
- Ahhh… Mindjárt. – adtam tudtára, hogy hamarosan magába kerít a gyönyör.
- Ha, elmész, mond a nevem. – közelebb hajol hozzám, így az izzad testünk összetapadt. Bicepszét szorongattam, amivel a fejem mellett támaszkodott, így megfeszült.
- HARRY!!! – kiabáltam a csúcsra érve. Rögtön utánam Ő is elélvezett. Fenomenális érzés volt, ahogy a spermája szétárad a testemben. Végzett még pár levezető tolást és mellém feküdt. Megvártuk, hogy a lélegzésünk helyre álljon és utána elkezdtünk felöltözni. Már éppen hozzá akartam szólni, de hallottuk Zayn hangját.
- (T/N), Harry, hol vagytok? – kiabált. Kimentünk és már mindenki ott volt.
- Hát, ti? – kérdezte és mindenki ránk nézett.
- Előbb jöttünk ide és kicsit beszélgettünk, ahogy kérted. – kerestem egy elfogadható kifogást. Gondolom elhitte, hiszen annyiban hagyta. Elkezdődött a party. Egész végig Harry-vel szerettem volna beszélni, de sehol sem találtam. A buli közepén voltunk és Zayn és Perrie ugyanabba a szobába mentek be, mint mi Harry-vel. Egyedül voltam az asztalnál, amikor egyszer csak valaki mellém ült. Harry volt az.
- Figyelj, (T/N). Sajnálom, hogy nem tudtunk beszélni, de nekem át kellett gondolnom a dolgokat.
- És, min gondolkodtál? – kérdeztem kíváncsian.
- Nekem nem egy egy éjszakás kaland vagy. Amikor először találkoztunk, már akkor nagyon megtetszettél, de nem tudtunk beszélni. És a ma este valami fergeteges volt. Ilyen éjszakám még sosem volt. Megadtad azt, amit más nem tudott. Szeretlek, és szeretném, ha a barátnőm lennél.
- Nagyon szívesen. – megöleltem és végül lágyan megcsókolt. Ezek után végig táncoltuk az éjszakát és a buli után számot is cseréltünk. Már készültem lefeküdni, amikor Zayn jött be a szobámba.
- Hugi. – suttogta és felkapcsolta a villanyt.
- Neked nem nászúton kéne lenned? – kérdeztem és felültem az ágyon.
- Csak holnap indulunk.
- Mit szeretnél?

- Csak azt mondani, hogyha legközelebb lefekszel Harry-vel, figyelj a nyakláncodra. – mondta egy sunyi mosollyal és odaadta a nyakláncom. Csak tátott szájjal hallgattam amit mond.

Plz. Kérjetek sztorit itt, mert már unom, hogy magamtól írok!  holivia@freemail.hu

Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése