2013. szeptember 4., szerda

Mr.Horan... (18+)



Niall. Így hívják a földrajz tanárom, vagy ahogy nekünk kell szólítani Mr.Horan. Nem sokkal idősebb nálam, csak 2 éve van köztünk. Tudom, hogy soha sem kaphatnám meg, de ha csak egy éjszakára az enyém lehetne. Mindig nagyobb figyelmet szentelek a földrajza, ha tanulásra kerül a sor, hátha felfigyel rám. De semmi… Mindig csak egy gratulálok, vagy egy szép volt. Most éppen kémián ülök, de már feszülten várom a földrajz órámat. Még 5 perc van az órából, de ezek nekem 100 órának tűnnek. Végre megszólalt a csengő, bepakoltam a cuccom és átviharoztam a másik terembe. Kicsit vártam, hogy többiek is bejöjjenek és akkor mentem én is be. Leraktam a cuccom és vártam a becsöngőt. Nagyon hideg volt kinn, így nem kellett kimenni. Nem vártam 1 perce, bejött.
- Figyelem! Ma, nem nagyon érek rá, így csak egy embert fogok feleltetni, a többi hazamehet. – kezeit összecsapta és elgondolkozott.
- Akkor T/N! Te maradsz. – leült az asztalhoz és várta, hogy a többiek kimenjenek. Odasétáltam az asztalhoz és vártam a kérdéseket.
- Van barátod?
- Nincs… De, nem értem, hogy ez hogy jön a földrajhoz.
- Sehogy. – felállt és megcsókolt. Nagyon élveztem ezért vissza is csókoltam. Beletúrt a hajamba és közelebb húzott. Beleharapott az ajkamba, így bejutást adva magának. Tarkójánál fogva húztam még közelebb, így testünk egymásénak simult. Elkezdtem ringatni a csípőm, nem sokkal később Niall nadrágja szűkösebb lett. Kicsit felnevettem és levezettem férfiasságához a kezem. Masszírozni kezdtem és Ő halkakat nyögött, sóhajtozott.
- Nem, én kezdek. – azonnal lerántotta rólam a felsőm és ruhadarabbal ment a melltartóm is. Pimaszul elmosolyodott és nekiállt a kényeztetésemnek. Puszilgatta, szorongatta, masszírozta a melleim. Nagyokat sóhajtoztam és, amikor abbahagyta a dolgát, én téptem le a felsőjét. Megnyaltam az ajkam a tökéletes felsőteste láttán, és amire észbe kaptam a nadrágom a földön volt. Én is gyorsan megszabadítottam a nadrágjától és megfogtam a duzzadó férfiasságát. Gyorsan lehúztam a boxerét is, és a számba vettem a farkát. Nagyon nagy volt neki, de megcsináltam a mélytorkozást. Jólesőeket nyögött és ez ösztönzött, hogy csináljam gyorsabban. Heréit is masszírozni kezdtem, jobban zihált és végül a számba ürítette magát. Engedelmesen lenyeltem, és megcsókoltam.
- Jó vagy. – lihegett és felsegített az asztalra. Lehúzta a bugyim és széttárta a lábaim. Nyelvét a csiklómhoz érintette, de azonban és már nagyon be voltam izgulva.
- Niall, kérlek, csináld. – nyögdécseltem és kezénél fogva felhúztam magamhoz.
- Biztos?
- Igen. – kicsit féltem, mert ekkorát még életemben nem láttam. Megcsókolt, és közben óvatosan belém csusszant. Meglepetésemre nem is fájt. Lassan kezdett el tolni.
- Gyorsabban. – lihegtem és meg is kaptam, amit szerettem volna. Kicsit visszafogtam a nyögésimet, mivel még mindig folynak a tanítások. Niall, vagy Mr.Horan fokozatosan gyorsította a tempót és közben a nyakamat csókolgatta. Én a fenekét markolásztam vagy a hátát karmoltam.
- Mindjárt… - lihegtem és az asztal szélébe kapaszkodtam.
- Engedd el! – ahogy mondta elélveztem vele együtt. Megvártuk, míg a lélegzetünk helyre állt és csak utána húzódott ki belőlem. Összeszedtük a ruháinkat.
- Csodálatos volt. – mondta és megcsókolt.
- Szerintem is.
- Lennél a barátnőm? – a kérdése meglepett, de mivel már lassan 1 éve várok erre a fejemben egyből eldőlt a válasz.
- Igen.
- Akkor 5-öst kapsz. És a tanításon kívül hívj Niall-nek.
- Rendben.
- Hazakísérhetlek?
- Nekem még lesz egy órám.

- Majd, beírlak igazolt hiányzónak. – mosolygott és kimentünk a teremből.

U.i.: Ha, itt kértek sztorit, akkor lehet, hogy egy kicsit késni fog a suli miatt. (holivia@freemail.hu)

Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com itt: adri.cser@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése