2013. szeptember 24., kedd

Munkahelyi kaland... (18+)



Névtelennek!

- Huhh… - fújtam ki magam a műszakom végén. Egy kávézóban dolgozom és nagyon nagy forgalom szokott lenni, de ekkora még sosem volt.
- Ugye nem csak én fáradtam el ennyire? – kérdezte fáradtan az egyik munkatársam, Harry.
- Nem. – huppantak le mellém Niall és Liam. Itt dolgozunk mind a 4-en 2 éve, tehát nagyon jól ismerjük egymást. Egyszer már volt is velük egy egyéjszakás kalandom, de csak ennyi.
- Na, én asszem’ haza megyek. – álltam fel a helyemről, de Harry visszarántott.
- Nem mész te sehova. – mondta egy perverz vigyorral. Nem tartottam jó ötletnek, mivel múltkor is megbántam. A többiek is felálltak és oda jöttek hozzánk.
- Igen. Jól mondja, nem menj még. – Niall egyből a nyakamnak esett, ezzel meggyőzve a maradásról. Hátrébb hajtottam a fejem, hogy jobban hozzám férjen.
- Látom, már te sem szeretnél menni. – mondta Liam és hátulról levette a felsőm. Hamar le is került rólam. Elváltam Niall ajkaitól és szépen sorjában vettem le róluk a felsőjüket. Harry megfogott és felültetett a pultra. Lábaim közé férkőzött és úgy csókolt. Ameddig a csókcsatánk tartott, lekerült rólam a nadrágom. A két fiún már csak boxer volt, ezért megszabadítottam Harry-t a nadrágjától. Tudtam, hogy mindegyikőjüknek nagy, így csak még izgatottabb lettem. Niall-höz mentem és lerántottam róla a boxerét. Rámosolyogtam és nekiláttam a mérete kényeztetésének. Először még csak a tetején kőröztem a nyelvemmel, s később egész férfiasságát szoptam. Halkakat nyögdécselt, de én abbahagytam. Liam és Harry boxerét is eltávolítottam, így már csak rajtam volt felesleges ruhadarab. Liam gyorsan tett ellene és messzire elhajította.
- Remélem nem baj, ha nem szórakozunk. – mondta lefektetett a padlóra. Melleim kényeztette, miközben lassacskán, de belém hatolt. Felnyögtem teljes méretétől, viszont annyira fel voltam izgulva, hogy egyáltalán nem fájt. Lassú tempóban kezdett, de ez nekem nem tetszett, ezért megemeltem a csípőm. Tudtam, hogy megértettem mire gondolok, de nem változtatott a tempón.
- Liam! – megont csak rám mosolygott, s Niall letérdelt elém. Készségesen vettem a számba a farkát és kezdtem szopni. Hangos nyögésekkel jelezte, hogy tetszik neki, így csak rágyorsítottam. Néha rányögtem a farkára, Liam egy-egy nagyobb lökésénél. Niall egy nagyobb nyögés kíséretében a számba élvezett. Jóízűen lenyeltem, közben Harry eltávolította magáról.
- Liam… - lihegtem, amikor már majdnem a csúcson voltam. Liam előbb ment el és kihúzta magát belőlem.
- Gonosz vagy. – mondtam levegőért kapkodva. Nem sokáig voltam „üres”, mert Harry azonnal belém lökte magát. Ő nem volt olyan, mint Liam, egyből gyors tempót diktált. Niall helyét Liam váltottam föl, s lassan kezdtem szopni Őt. Most vissza fogja kapni, amit nekem adott. Harry egyre gyorsabban tolt, néha leírt egy-egy kört a csípőjével. A nyögéseim utat törtek maguknak, ezért Liam kielégítését a kezemmel folytattam, viszont a tempót meghagytam.
- Ne szórakozz velem! – préselte ki a fogai közül a szavakat. Engedelmeskedtem és gyorsabbra vettem a tempót. Niall közben önkielégítést végzett, ami még izgatóbbá tette a dolgot.
- Harry, gyorsíts! – lihegtem, majd Harry meg is tette a kérésem. Liam a kezeim közé élvezett, amit lenyalatott velem.
- Hmm… Finom. – incselkedtem. Harry meleg ondóját éreztem magamba, amitől végre el tudtam élvezni.
- Na, mi most megyünk. Aztán legyetek jók. – mondta Harry és Liam-mel öltözködni kezdtek. Niall segített felállni és gyengéden megcsókolt. Niall már az előző alkalommal is gyengéd volt velem. A többiek nem kényeztettek, de Niall igen. Nekitolt a pultnak, s közben masszírozni kezdte a csiklóm. Belenyögtem a csókunkba, édesen elmosolyodott és még egy utolsó puszit nyomott az ajkaimra. Felültetett a pultra és szétette a lábaim; nyalni kezdett és fokozatosan változtatott a tempón. Hangosakat nyögtem és a pultot szorítottam kínomban. Feldugta 2 ujját, s erre egy kisebb nyöszörgéssel válaszoltam. Óvatosan kezdte mozgatni az ujjait, de nem bírtam tovább a lassú tempót.
- Niall, kérlek.
- Kérésed számomra parancs. – nyomott egy puszit a csiklómra, amitől a hasam görcsbe rándult. A hátam ívbe feszült és azonnal elélveztem. Lenyalta az ujjait, majd fölém kerekedett. Hosszas csókunk közben belém hatolt. Picit megmozgattam a csípőmet, de különösebben nem fájt. Mikor teljesen bennem volt, megkérdezte, hogy fáj-e, bár mondtam neki, hogy nem fáj, Ő még akkor is figyelt rám. Talán Ő nem olyan mit a többiek. Fejét az enyém mellé hajtotta és így hallottam az édes lihegését. Játszani kezdett a csípőjével, ezzel már a gyönyör kapuiba lökve. Hangosan élveztem el a nevét kiabálva. Nem sokkal később Ő is követett. Meleg ondója megtöltött ez még élvezetesebbé téve a pillanatot. Rám omlott, s kihúzta magát belőlem. Még pihentünk egy picit, majd elkezdtünk öltözni.
- Hát… Akkor, szia. – nyomott egy pici puszit az arcomra.

- Szia. – Ő hazament, én pedig a kávézóban aludtam.

Sajnálom, hogy késtem, de még soha nem írtam csoportosat, ami látszik is a történeten, de azért remélem tetszik.

Kérjetek sztorikat itt: holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése