2013. szeptember 19., csütörtök

Nyelvvizsga...(18+)



Barbi Mágának!

Kicsit izgultam, mivel ma teszem le a nyelvvizsgám. A lábammal dobolok a padlón és az ujjaimat tördelem. Rengeteget készültem és nagyon sokat áldoztam bele. Még a szerelmem is ráment, mivel a volt pasim elmondása szerint nem volt elég időm rá, és nem volt elég fontos számomra. Utoljára maradtam, éppen az előttem lévő lány jött ki, aki a barátnőm volt.
- Hé, hogy ment? – kérdeztem, de Ő rám sem nézett.
- Nem mentem át. – emelte fel a fejét. Együtt érzően néztem rá. Még jobban felidegesítettem magam.
- Majd, talizunk otthon. – mondta és elment. Gyorsan bementem a terembe és egy 20 éves irtó helyes pasi állt a tanári asztal mögött.
- Hi, what’s your name? – kérdezte és letette a tollat az asztalra.
- Hi, my name is (T/N).
- Nice name.
- Thank you. – leültem a székre és vártam a kérdéseket. Meglepően jól mentek a válaszok és egészen jól elbeszélgettünk Mr.Payne-nel, vagy, ahogy Ő mondta Liam-mel. Befejeztük a vizsgát és egy 5-ösel mentem ki volna az ajtón, ha vissza nem ránt.
- Most, hogy vége a vizsgádnak, megismerkedhetnénk. – mosolygott.
- Hát, nekem haza kéne mennem. – szívesen maradtam volna, de segítenem is kéne a barátnőmnek.
- Kérlek, élvezem a társaságod. Szó szerint. – az eddig fogott kezem a nadrágjához rakta. Ha, nem a saját kezemmel éreztem volna, el sem hinném.
- Már csak attól felizgultam, ahogy beszéltél hozzám. – suttogta lágy hangon a fülembe. Ettől teljesen benedvesedtem. Közben még közelebb húzott és a testünk egymáséhoz simult. Nyakamat kezdte csókolgatni, miközben édes szuszogása meghittebbé tette a pillanatot. Finoman kezdte szívogatni a bőröm, s közben a melleimre tévedt a keze. Lassan kezdte masszírozni és fokozatosan gyorsított a kézmunkáján.
- Liam… - sóhajtoztam kéjesen. Pólója aljával kezdtem szórakozni, amire kicsit elhúzódott, hogy le tudjam venni. Izmos felsőtestét látva, az ajkaimba haraptam és a nyakának estem. Csókoltam, szívtam, majd lefelé haladva a nadrágjától szabadítottam meg. Éppen, hogy a gombot kigomboltam, Liam elvette a kezeim.
- Rajtad még mindig sok a ruha. – duruzsolta a nyakamba. Feltartottam a kezeim, hogy le tudja venni a felsőm. Amint ezt megtette, újra az ajkaira tapadtam. Kezével keresgélni kezdte a melltartóm kapcsát, amit meg is talált. Hamar kikapcsolta és könnyedén le is esett a földre. Küldött felém egy perverz mosolyt és neki látott a kényeztetésemnek. Először még csak puszilgatta, később már harapta szívta és masszírozta. Jólesőeket sóhajtoztam, ami Liam-et csak még jobban késztette a dolgára.
- Liam… Elég. – mondtam és eltoltam.
- Mi az? Nem akarod? – kérdezte meglepett arccal.
- De, nagyon viszont nem szeretném húzni az időt. – elmosolyodott és pedig visszavezettem a kezem érzékeny pontjához. Gyengéden megmarkoltam, Liam csak nyögött egy halkat.
- Akkor te se húzd az időt. – mondta. Nem is volt szándékomban. Hamar lehúztam a nadrágját, leguggoltam elé és boxeren keresztül, puszilni kezdtem merev férfiasságát. Tetteimre csak még jobban megkeményedett. Nyögött egy halkat. Csak ezt akartam hallani, rögtön lehúztam a boxerét. Amint megláttam a farkát, ledermedtem. Boxeren keresztül is éreztem, hogy nem mindennapi neki, de ekkorára nem gondoltam.
- Nem szeretném rád erőltetni. – felhúzott magához és megcsókolt. Szerettem volna örömöt szerezni neki.
- De, én szeretném. – nyomtam egy kisebb puszit az arcára és ismét letérdeltem. Határozottan fogtam meg a péniszét, majd verni kezdtem neki. Jóleső sóhajok hagyták el a száját. Felbátorodtam és a tetejét lassan bekaptam. Kő
rkörözni kezdtem rajta, s tetteimre a fejét hátra szegezte. Imádom a tényt, hogy ezt én váltom ki belőle. Felét becsúsztattam a számba és azt kezdtem szopni. Az egy tény volt, hogy Liam élvezte, de még én is. Többet szerettem volna a számba venni, de nem ment. Gyorsabban kezdtem kielégíteni.
- Ahhhh… Még egy kicsit. – nyögdécsellte. A kimaradt részt a kezemmel kényeztettem, ennek eredményét perceken belül megéreztem a számban. Még soha sem nyeltem le és nem most szeretem volna megtenni. Ösztönösen kiköptem. Gondoltam, hogy Liam-nek nem fog tetszeni, de meglepetésemre kicsit sem izgatta.
- Nagyon jó voltál. – nyomott egy puszit a fejem búbjára. Derekamra helyezte a kezét és az egyik pad felé kezdett tolni.
- Akkor most én jövök. – mondta szexin és már a hátam a padon volt. A nadrágommal szórakozott és amint sikerült levennie bugyimon keresztül kezdett dörzsölni. Belső combomra rátaláltak az ajkai, így kisebb pillangó puszikkal indult meg a cél felé. Amikor elérte gondolkodás nélkül szedte le rólam. Nyelvével megbökte a csiklóm, amitől muszáj volt egy nagyobbat nyögnöm. Elmosolyodott a reakciómon és végre nekilátott a dolgának. Két ujját vezette belém, közben nyelvével a csiklómon kalandozott. Ujjaimat puha hajába vetettem és óvatosan markolásztam. Ujjait felgyorsította, így közelebb vitt engem a csúcshoz.
- Liam… Mindjárt. – préseltem ki a fogaim közül a szavakat. Még egy ujját társította és rögtön elélveztem neki. Kihúzta az ujjait és lenyalta róluk a nedvet.
- Hmm… Finom vagy. – kúszott fel hozzám. Nyomtam egy kicsi csókot az ajkaira.
- Kész vagy? – kérdezte mélyen a szemembe nézve. Csak most tűntek fel a gyönyörű szemei. Kisebb időre el is vesztem bennük, de hamar feleszméltem.
- Igen. – tudtam, hogy nagy neki, és a fájdalomra fel voltam készülve. Megcsókolt és közben a férfiassága hegyét belém rakta. Ez még nem fájt, de amint kicsit beljebb tolta magát, éles fájdalom volt az alhasamban. Összeráncoltam a homlokom a fájdalom hatására. Liam csak apróbb puszikkal próbálta elvonni a figyelmemet az általa okozott fájdalomról.
- Sajnálom. Hamarosan jobb lesz. – olyan aranyos volt, ahogy nyugtatgatott. Megcsókoltam, közben Ő fokozatosan tolta beljebb magát. Úgy a felel lehetett bennem, amikor kinttebb húzta. Minden lökésével többet tudhattam magamban, s így könnyebben szoktam meg. Egész mérete bennem volt és onnantól csak a feléig húzta ki. Majd’ szétfolyt a szívem, olyan aranyos, hogy ennyire figyel rám, és arra, hogy ne fájjon. Akkora már csak az élvezet volt, ezért megmarkoltam a fenekét, jelezve, hogy nyugodtan mozoghat. Vette is a lapot, rögtön gyors tempót kezdett diktálni. A hátát karmolásztam, vagy a hajával játszottam. Izzadt testeink egymáshoz tapadtak, így nagyobb élvezetet teremtve. Fülembe piszkos dolgokat kezdett suttogni, és már szinte sikítottam az élvezettől.
- Liam… - lihegtem.
- Bírd még egy picit. – rákapcsolt a tempóra. Nem sokkal később megéreztem Liam szétáradó spermáját a testemben, amitől én is a csúcsra jutottam. Zihálva vette ki belőlem méretét és mellém feküdt. Megvártuk, hogy a lélegzésünk helyre álljon, azután összeszedtük a ruháinkat. Miután felvettem a felsőm, Liam magához húzott.
- Nem szeretném, hogy itt vége legyen. – mondta szinte a számba.
- Én sem. – elmosolyodtam és megcsókoltam.
- Lennél a barátnőm?

- Természetesen. – magához húzott egy ölelésre. Nyakamba puszilt, majd kézen fogva mentünk ki a suliból. Ezután Liam segített a barátnőmnek felkészülni a pótvizsgára, így már teljes mértékben nem bántam, hogy maradtam.

Remélem tetszik!

Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése