2013. szeptember 16., hétfő

Torta (18+)

Sz.Krisztinek






















Na szóval. A barátnőm ma lett nagykorú! Én még csak 17 vagyok,de ez nem zavarja egyikünket sem. Szóval...hatalmas bulit szervezek neki,nem törődve azzal,hogy mennyi pénzem megy rá..mert valljuk be.......tehetősebbek vagyunk és ez meg sem kottyan! Emily odavan a One Direction-ért,úgyhogy felbéreltem őket egy fellépés erejéig. Én nem rajongok értük és nem is szeretem Őket,de most nem ez a fontos,hanem hogy mindent elintézzek. Brad,Emily barátja elvitte Em-et egy vacsira,mi meg addig a szülei beleegyezésével berendeztük a házat a bulihoz. Kaja,pia,zene,díszítés..mi hiányzik?....Hmmmmm.....MEGVAN! A torta.....A srácok már megérkeztek, a vendégeket még várjuk......jó...még van időm! 
-Elmegyek a tortáért.-jelentettem ki
-Elvigyelek?-lépett mellém Harry.
-Légyszíves! Nincsen sok időnk!-kerestem valami érvet. 
Mert nem akartam,hogy elvigyen! De megbántani sem akartam. Ezért hát a 'siessünk,mert nincs sok időnk' duma volt a megfelelő.
-Akkor gyere-ragadta meg a karom,és kimentünk.
Beültünk a fekete Range Rover-ébe és elhajtott a cukrászdához.
-Jó napot,miben segíthetek!?-köszönt a pult mögött ülő férfi.
-Öhm..Sz. Kriszti névre van rendelés.-mondtam magabiztosan.
-Á,igen. 18 születésnapra,igaz?-pötyögött a gépén.
-Igen. 
Rendben,mindjárt érkezik.-mosolygott.-Addig üljetek le.
Bólintottunk és leültünk egy asztalhoz.
-Mi az?-kérdezte kuncogva,mikor dobolni kezdtem a lábammal.
-Ideges vagyok........-fogtam rövidre,aztán hozták is a tortát.
Kifizettem,aztán kivittük a kocsiba.
-Harry! Rossz irányba mész!-szóltam rá.
-Nyugi.-állt meg egy sötét helyen.-Levezetjük a feszültséget.-kacsintott.
Az a kacsintás....Úr isten! Sexy volt.......szerintem tetszik nekem Harry.....nemrég még utáltam..,most egyszerűen bejön..MI VAN VELEM???
-MI?-kerekedett ki a szemem.
-Mássz hátra.
-Minek?
-Csak tedd amit mondok. 
Hátramásztam a kocsi hátsó ülésébe,aztán Harry is követett.
-Tetszem neked?-mosolygott.
A földet fixíroztam és elmotyogtam zavaromban egy 'nem'-et. Felemelte a fejemet és levette a pólóját. Azonnal benedvesedtem a látványtól és percekig a testét néztem.
-És most?-vigyorgott kajánul.
-Nem,-ráztam meg a fejemet.
-Nem hiszek neked,bocsi!-fogta meg az arcomat és megcsókolt. 
Magam sem értem,miért de visszacsókoltam. Hevesen téptük egymás ajkait és időközben az összes ruhadarabtól megszabadultunk. Immáron egy szál semmiben feküdtem rajta. 
-Akarlak.-csúszott ki a számon.
Keze önálló életre kelt testemen majd hasamat kezdte el simogatni,aztán feldugta 2 ujját és gyorsan mozgatta. Felültetett és úgy folytatta tovább. 
-Ahhh.....Harry...
Azt hittem abbahagyja,de nem. Inkább csak gyorsított a tempón. Éreztem a jól ismert feszítő érzést az alhasamban. Harry még egy ujját társította a többihez,amitől hamar elélveztem. Még tisztára is nyalt....
-Finom vagy baby!-csókolt meg.
Nyúltam volna a farkához de nem engedte,hogy kielégítsem. Inkább gyorsan belém tolta magát. Nem fájt,mert már eléggé kívántam. Úgyhogy rögtön szédületesen gyors tempót diktált. Szinkronban hagyták el szánkat a nyögések.....élveztem! Nem hittem volna,hogy ez lesz ebből...
-Harry.......mindjárt!
-Én még nem....de te engedd csak el....-nyögte elhaló hangon.
Nem kellett több. Azonnal elmentem. Harry még mozgott bennem,majd mikor a csúcsra ért kihúzódott és a hasamra élvezett. Egy keveset az ujjára kent és lenyalatta velem. Vonakodva,de elfogadtam. Magunkra kaptuk a ruhákat és mentünk a buli helyszínére.
-Remélem oldottam a feszültséget!
-Igen-kuncogtam.
-Hol voltatok ilyen sokáig?-Louis.
-Sokan voltak,na!



Remélem tetszett! ♥ 
A többit majd ahogy írtam ;) 

Kérjetek sztorikat!

Itt: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com vagy itt:holivia@freemail.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése