2013. október 12., szombat

A mosodában...(+18)

 


 








(BL/N) és én egy ingatlant bérlünk, és jó barátnők is lettünk, mindennap együtt járunk bulizni, meg ilyesmik. Mindketten ugyanazt a munkát végezzük: festünk. Mindketten ugyanott tanulunk, ès a lakásunkban is van egy "dolgozó szoba", tele profi cuccokkal. Itthon az ő feladata mosogatni és tisztán tartani a konyhát. Az enyém a fürdőszoba. Szóval nekem kell levinnem a szennyest a mosodába. (BL/N) egy újabb festékes fölsőt dobott a fejemre.
-Ezt is vidd le (T/N)! - ordította a szobából.
Válaszként morogtam egyet és behajintottam a kosárba. Megfogtam és elindultam a sarki mosodába, már elég későre járt és kezdett sötétedni is. Gyorsan bedobtam a ruha darabokat, amik többnyire szén és festék foltoktól voltak koszosak. Beindítottam a gépet, aztán leültem várni. Közben megpillantottam még valakit az épületben, barna göndör haja volt, ami máris beindította a fantáziámat, hogy mit kezdenék azokkal a fürtökkel... tekintetem lejjebb vándorolt és megállapodott fenekén, beleharaptam az alsó ajkamba. Észrevehette, hogy nézem, mert rám pillantott és megindult felém. Így láttam meg az arcát, és enyhén szólva sokkot kaptam. Harry Styles közeledett felém. Nem vagyok nagy fan, de bírom a zenéjüket, és már párszor csináltan róluk portrét is, így álmomból felkelve is megismerném.
-Szia.Leülhetek? - kérdezte egy szívtipró mosollyal.
-Ööö....persze csak nyugodtan.- dadogtam értetlenül, és egy gyenge mosolyt küldtem felé.
Leült mellém és együtt néztük a mosógépbe hömpölygő ruhákat. Pont (BL/N) piros csipkés tangája nyomódott fel az üvegre. Ránéztem ismét a srácra és amikor tekintetünk egymásra talált elnevettük magunkat.
-Szép darab. -vigyorgott. -Szabad megtudnom a neved?
-Persze. (T/N) vagyok. És téged hogy szólíthatlak? - kérdeztem az illem kedvéért.
- Harry Styles vagyok örülök e csodás találkozásnak, lady.-nevetett, majd drámaian kezet csókolt.
- És mi járatba errefelé? -kérdeztem majd elgondolkoztam. -Hát ez egy hülye kérdés volt.-nevettem.
-Igen egy kicsit. - molyodott el zavartságomon.
A házkulcsot markolásztam de hirtelen kicsúszott a kezemből. Gyorsan lehajoltam érte és egy másik kéz is nyúlt felé és megérintett. Mikor felegyenesedten, összevigyorodtunk. Egyre közeledtünk egymáshoz de elrántottam a fejemet.
-Nem akarod.-vigyorgott.
-Dee. Csssaak.....- kezdtem volba sorolni az átlátszó ürügyeimet, de finoman megcsókolta az ajkamat.
Szenvedélyes csókolózásba kezdtünk.Megfogta a derekamat majd az ölébe ültetett, ahol folytattuk amit abbahagytunk. Mikor elváltak ajkaink, vigyorogva felállt majd maga után húzott  a mosdó felé. Ahogy beértünk a kis helységbe, nekinyomott a falnak és csókolgatni kezdte a nyakamat .
Finoman lehámoztam a pólóját majd végigsimítottam a kockáit. Ő is levette rólam a felsőmet és a tekintete a melleimre vándorolt. A kezeit a hátamra csúsztatta és egy rutinos mozdulattal kicsatolta a melltartómat.
- Mmm...drágáim.-vigyorgott.
- Ez igy nem ér, máris becézgeteted őket. Na és én milyen nevet adjak? -vigyorodtam el és a farmerjára pillantottam ahol már a férfiassága dudorodott.
-Csak ma, csak neked (T/N). -nyomott egy csókot az ajkamra.
Levette a nadrágját majd a boxerját is és az egész férfiassága elém tárult.
Finoman leguggoltam, majd csináltam amit kell. Először csak a kezemet húzogattam rajta majd félig bekaptam és ütemesen szopni kezdtem. Ő ezt férfias nyögésekkel nyugtázta hogy tetszik neki. Belemarkolta hajamba, és ezzel durván irányított, de nem bántam. Pár perc után megszólalt.
- Én elfogok...- nyögdécselte és amint kimondta a számba élvezett. Undorodva, de lenyeltem. Aztán helyzetet változtattunk, fölhelyezett a mosdókagylóra, lehámozta rólam a bugyit, szétárta a lábam és utána két ujját fölnyomta bennem. Nyöszörgő hangokat adtam ki, mire a nyelvével kezdett izgatni.
-Áahh! - kiáltottam föl, pár perc múlva elélveztem.
-Akkor csapjunk a közepébe.-szólalt meg Harry és a férfiasságát félig belémhelyezte.
Felkiáltottam, mire rémülten rám nézett.
-Ha nem akarod... - kezdte Harry.
-De - rögtönöztem.
Aztán betette az egészet, hagyta, hogy szokjam a méretét.
Már tövig bent volt, aztán elkezdett mozogni bennem, de csak lassan. Gyönyör áradt szét a testemben és láttam Harryn is, hogy élvezi, ezért gyorsított. Egyre gyorsabban mozogtunk, míg a csúcsra röpített. A végén zihálva váltunk el egymástól.
- Isteni voltál - nyomott egy cuppanóst a számra Harry.
-Te is. - mosolyodtam - De még van mit javítani rajta.
-Hé, ne szemtelenkedj!
-Különben? - néztem rá kihívóan.
Csibészen elmosolyodott és közeledett felém, a falnak szorított és hosszasan megcsókolt, közben a melleimmel kezdett el játszadozni. Végig simítottam a hátán, éreztem a körmöm által hagyott nyomokat.
Nagy lassan elhúzódtunk egymástól. Beleharaptam az alsó ajkamba, ami a csókunktól be volt kissé dagadva. Összeszedegettem a ruháimat, gyorsan magamra húztam őket.
Épp kifelé mentem, mikor Harry hozzám szólt:
-Találkozunk még?
-Talán - kacsintottam rá, majd utoljára hosszan megcsókoltam, közben rámarkoltam szerszámára. Után pedig angolosan távoztam....


Ha tetszett, írj megjegyzést! Ha nem, akkor is:P *Ke* vagy +18-as sztorit kérhettek itt is: oroszvivi@gmail.com 

Xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése