2013. október 11., péntek

Buli után...(18+)




Harry belökött az ajtón, majd nagy erővel bevágta. Vadul csókolt, s közben betolt a szobájába. Azonnal az ágyra vetődtünk, majd fokozatosan távolítottuk egy egymásról a ruhákat. Először Harry felsőjét dobtuk a földre, majd azt követte az enyém. A pia hatására megkívántam Harry-t és ez kölcsönös volt. Vadul a nyakának estem. Szívtam, haraptam, nyalogattam. Harry hangosakat sóhajtozott, közben leszaggatta rólam a rövidnadrágom. Apró piros voltokkal a nyakán haladtam lefelé a hasán. Mind ketten hangosan lihegtünk a vágytól, így még izgatóbb volt.
- Nem szeretném húzni az időt. Akarlak. – suttogta a fülembe Harry.
- Nem is állt szándékomba. –válaszoltam, majd a nadrágja a földön kötött ki. Nyakamon hagyott apró, nedves puszikat, majd kikapcsolta a melltartóm, végighúzta a karjaimon, s jó messze elhajította. Nagy tenyerei közé vette a melleim. Masszírozta, harapdálta, amíg meg nem unta. Elfektetett, hasamon egy picit elidőzve rántotta le a bugyim, s kezdett el vad tempóban nyalni. Ajkaimat harapdálva próbáltam visszafogni az előtörő nyögésiem, nehogy a többiek meghallják. Én nem tartottam jó ötletnek visszajönni, de Harry ragaszkodott hozzá. Nyelvéhez 3 ujja is társult. Itt már nem tudtam visszafogni egy kisebb sikolyt. Egy picit fájt, de hamar elmúlt, így már csak az élvezet maradt. Harry nagyon értette a dolgát.
- Harry… - ziháltam.
- Engedd el! – egy perc múlva akartatom ellenére hangosan élveztem Harry ujjaira a nevét kiabálva. Kihúzta belőlem az ujjait, s lenyalogatta azokat.
- Hmm… Finom vagy. – mosolygott perverzül. Felülve hátára löktem, majd ráültem a csípőjére és erőteljesen hozzádörgölőztem. Halkabb nyögéseket sikerült előcsalnom belőle, amin mosolyognom kellett.
- Gyerünk baby. – tetszett, hogy Baby-nek szólít, de lehet, hogy csak a sok pia miatt. Végig simított a testemen, majd megállt nőiességemnél, s a csiklóm kezdte simogatni. Egy idő után elvettem kezét, aztán megszabadítottam a nadrágjától, később pedig boxerétől. A farka már kész volt a játékra, így nem húztam az időt. Amennyit tudtam bekaptam és vadul mozgattam rajta a fejem. Harry sem fogta vissza a nyögéseit. Rámarkoltam a heréire, s masszírozni kezdtem neki.
- Uhh… De jó vagy. – zihálta mire én abba hagytam. Nem szerettem volna, ha idő előtt elmenne.
- Kis gonosz. – vigyorgott kajánul, majd maga alá gyűrt. Már vártam, hogy magamban érezhessem. Farkával bejáratomnál kőrözött, majd könyörtelenül belém nyomta a játékszerét. Hangosabb sikolyt engedtem ki a számon, mint kellett, volna. Harry-nek nagy volt, ezért rendesen fájt is. Nem hagyta, hogy megszokjam, rögtön gyors tempót diktált. Érzéseimnek hangot adtam: hangosan nyögtem, karmolásztam Harry hátát, aminek tuti nyoma fog maradni. A partnerem sem fogta vissza magát. Szinte biztos voltam benne, hogy a többiek meghallanak minket, de nem tudnának bejönni, ugyanis Harry bezárta az ajtót. Mind a ketten egyre közelebb kerültünk a csúcshoz, s Harry kőrkörözni kezdett a csípőjével. Átadtam magam az élvezetnek, így csak jobban bíztattam Harry-t, hogy folytassa.
- Harry… Közel vagyok. – mondtam szinte a szájába, majd megcsókoltam.
- Én is. – csókolt vissza, így elkezdődött egy szenvedélyes csókcsata. Lihegve váltunk el egymástól levegő hiányában. Éreztem, hogy itt a vég. A hátam ívbe feszült, így Harry mellkasának nyomódtak a melleim. Harry nevét sikítva mentem el.

- Ahh! – követett Harry egy férfias nyögés kíséretében. Végzett pár levezető tolást, majd mellém feküdt.

Remélem tetszik! 
Kérjetek sztorit itt: holivia@freemail.hu
És még annyit, hogy megint be tudnád linkelni a blogod? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése