2013. október 11., péntek

Koncert után...(18+)





Éltetem talán legszebb éjszakáját élem át. Sosem hittem volna, hogy egyszer kijutok egy One Direction koncertre. Boldogan ugráltam, énekeltem sikítoztam. Többször találkozott a tekintetem Niall-ével és Harry-ével, de lehet, hogy csak beképzeltem, vagy, hogy mást néznek. Ez az elméletem akkor dőlt meg, amikor Niall rám kacsintott.
                                                                                     ***
Vége lett a koncertnek, s már mentem volna ki, amikor egy biztonsági őr futott utnánam.
- Elnézést! – szólított meg.
- Igen?
- Jöjjön utánam. – elindult az ellenkező irányba, én pedig félve, de utána mentem. Átmentünk a színfalakk mögött, majd megálltunk egy ajtón, amin volt egy csillag.
- Menjen be. – nyitotta ki előttem az ajtót. Beléptem, és azonnal megtorpantam. Niall és Harry voltak benn.
- Szia! Én Harry vagy Ő meg Niall. – mondta Harry majd megölelt.
- Mi a neved? – kérdezte Niall.
- Edina, de miért vagyok itt?
- Mert most olyanban lesz részed, amit nem fogsz elfelejteni.  – mosolygott perverzül Harry, majd minden előzetes nélkül megcsókolt. Tarkónál fogva tartott, hogy ne tudjak szabadulni tőle.
- Nyugi, jó lesz. – mondta Niall, s a ruhán kezdte felfele húzni. Belementem a játékba, ezért feltettem a kezem, hogy le tudja rólam venni a ruhám. Harry-től elváltam egy pillanatra, viszont utána már Niall szájára tapadtam. Megszabadítottam Niall-t a felsőjétől, s utána Harry a melltartómtól. Hátulról előre nyúlva kezdete kényeztetni a melleim. Masszírozta, csipkedte vagy végig simított rajtuk. Ismét megfordultam, majd Harry felsőjétől váltunk meg. Minél előbb szerettem volna megválni a ruhadaraboktól, így mind a két fiút megfosztottam a nadrágjaiktól.
- Te aztán nem húzod az időt. – mondta a nyakamba Niall, míg szívta.
- Már kívánlak titeket. – lihegtem, majd megváltam Niall ajkaitól, s Harry elé guggoltam. Lassan szabadítottam meg a boxertől. Adtam büszkeségére pár puszit, majd Niall-t is megszabadítottam az utolsó ruhadarabtól. Harry-t szájjal, Niall-t kézzel elégítettem ki.
- Ahh… Ez, az! – kiáltotta Harry és a számba élvezett. Engedelmesen lenyeltem, s Niall farkát bekaptam, így eljuttatva a csúcsra.
- Jó voltál. – segített felállni, majd megcsókolt. Lerántotta rólam a nadrágom, majd a bugyim is.
- Gyere ide szépség. – mondta Harry, ledobott a kanapéra, s magár ültetett. Nagy volt neki, kicsit fájt is. Lassan mozgatott magán, miközben a levegőt szaggatottan kifújta. Halkabb nyögések hagyták el a szám, amikor gyorsabb tempót kezdett diktálni. Niall belemarkolt a fenekembe, majd hátulról belém hatolt. Lassan csinálta, de így is rettenetesen fájt. Pár percre megálltam Harry-n, csak akkor kezdtem mozogni, amikor a Niall által okozott fájdalom csillapodott. Amikor Niall benyomta magát, akkor húzódtam fel Harry-ról. A mennyekben éreztem magam, bár ki nem érezné, amikor 2 szexistennel lenne. A 2 fiú írtóra értette a dolgát. Harry a melleimmel játszott, közben Niall pedig a fenekem markolászta.
- Még egy pici… - zihálta Harry, majd a csípőmnél fogva gyorsított a tempón. Mind a 3-an hangosakat nyögtünk, s reméltem, hogy senki sem fog meghallani minket, vagy eddig nem hallottak meg.
- Fiúk… - lihegtem hátra szegett fejjel.
- Mi is. – mondta Niall, s Ő is gyorsított. Amint Niall spermája kilövellt, én ráélveztem Harry farkára. Harry is követett minket, így még gyönyörűbbé téve az orgazmusom. Niall kihúzódott belőlem, majd Harry is. A kanapén ültünk, s vártuk, hogy a lélegzetvételünk helyreálljon. Én elkezdtem öltözni, s a 2 fiú is.
- Ez csodás volt, de most én megyek. – mondtam miután felöltöztünk.
- Várj! Még ne menj el! – kapott a kezem után Niall.
- Nem szeretnéd megadni a számod? – Harry.

- De. – számot cseréltünk, majd utána elég sokszor találkoztunk.

Remélem tetszik!
Kérjetek sztorit itt: holivia@freemail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése