2014. július 24., csütörtök

Harry (18+) Keresztes Kingának!☺
           
Finom palacsinta illatra ébredtem. Megnéztem az időt, szombat volt, reggel 8:30. Imádtam arra ébredni, hogy a barátom, Harry reggelit csinál. Mindig is korán kelő típus volt. Kimentem a konyhába. Egy szál boxerben állt a pult mögött, s mikor meglátott, elmosolyodott, és odalépve megölelt, és finom puszit nyomott a számra.                    
- Jó reggelt hercegnőm! - mondta, mi közben rajongás és végtelen szerelem csillogott szemében. Rajtam csak egy nagyobb pólója volt egy franciabugyival, így mikor megölelt, keze lejjebb csúszott formás fenekemre. Erre kuncogtam egyet, mire szenvedélyesen megcsókolt. Kezemmel göndör fürtjei közé túrtam, majd finoman meghúztam őket. Erre felkapott az ölébe, és elindult a hálószoba felé. Valami égett szagot éreztem, ezért elengedtem és gyorsan visszaszaladt am a konyhába, hogy azért ne gyulladjon ki a serpenyő. Harry rosszallóan mosolygott rám, majd mutatóujjával hívogató mozdulatot tett. Odaszaladtam hozzá, és megcsókoltam. Újra felkapott, és mostmár el is jutottunk a hálószobáig. Ott letett az ágyra, majd lassan felhúzta pólómat. Melleimet kezdte masszírozni, miközben nyakamat szívogatta.              
- Harry... - sóhajtottam nagyokat.
Lejjebb ment, majd bugyimat is lehúzta. Elkezdett nyalni, majd két ujját is felnyomta. Egyre gyorsabban ujjazott, mire egy hatalmas nyögéssel elélveztem. Tudtam, mit akar most. Felültem, és lehámoztam róla boxerét. Lassan szopni kezdtem, miközben nyelvemmel köröket írtam le makkjára. Hajamba túrt, úgy diktálta a tempót. Nemsokára egy férfias nyögéssel számba élvezett, amit egyből lenyeltem. Perverzen rám vigyorgott, majd bepozícionálta magát. Végighúzta szerszámát csiklómon, majd betolta. Először lassan lökött, majd egyre gyorsabban. Nagyokat nyögtünk, és közben lehajolt egy-egy csókért. Éreztem, hogy hamarosan elélvezek...
- Harry...én...- kezdtem.
- Várj még egy kicsit, szerelmem.- zihálta ő is. Egyszer csak egy hatalmas nyögéssel elélvezett, ami engem is elvitt a csúcsra.
- Ez... rohadt... jó volt... szeretlek.- mondta mellém borulva.
- Én is szeretlek Hazza. - nyomtam egy cuppanósat a szájára.
- Fenébe, kihűlt a reggelid. Pedig a palacsinta csak melegen jó. - mondta letörve, de nem láttam igazán szomorúnak a szeme melletti mosolygós kis ráncoktól.
- Ez ezerszer jobb volt, mint a meleg palacsinta - kacsintottam kuncogva. Megcsókolt majd kimentünk reggelizni.
Remélem, tetszett!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése