2014. július 31., csütörtök

Ziam *KE* Kriszti Szabónak! ☺

Egyáltalán nem vagyok gazdag, ezért prostiként dolgozom. Szerencsére abból viszont a jobbik, mert engem külön lehet megrendelni, előleggel, így csak a gazdagoknak vagyok elérhető. Csörgött a telefon, és két gazdag pasi megrendelt. Elmentem a házukig, majd csöngettem. Egy eszméletlen helyes szőkés barnás hajú pasi nyitott ajtót.
- Szia, Liam vagyok - mosolygott, majd behívott.
- Szia....- mondtam bátortalanul. A másik pasas várt minket a nappaliban. Gyönyörű fekete szempillái voltak, és mélybarna szemei... selymes fekete haja szemébe lógott.
- Szia. Hallottál már Ziamről? - kérdezte.
- A híres adományozóról? Persze! - csodálkoztam.
- De hogy jön ez ide?
- Ziam nem egy ember. Mi ketten vagyunk Ziam. - mondta. Azt hiszem, ennyire még soha sem csodálkoztam.
- ... és szeretnénk, ha ezentúl nem kéne ilyen munkával pénzhez jutnod. Gyönyörű vagy.... ezt nem érdemli meg mindenki. Szóval... benne lennél egy randiban?
- Egy talán nem nagy baj... de... nekem kell a pénz... muszály nekem ez a munka. - mondtam szomorúan.
- Akkor... legyél csak a miénk, és többet is fizetünk majd:) - nézett reménykedve.
- Jól van, legyen, de ezt a főnököm sosem egedné meg. - húztam el a számat.
- Már elintéztük, Cica. - monda Liam.
- Most pedig... miért is jöttél eredetileg? - vigyorgott Zayn kanosan. A randiból nem lett több, csak barátság, de az mindkét sráccal. És extrákkal 😉

Ez lett az első KE sztorim, szóval remélem nem lett nagyon rossz 😣

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése